V naslednji sezoni svetovnega prvenstva v motociklizmu bo v elitnem razredu nastopala tudi nova ekipa, ameriško moštvo Trackhouse Racing, je sporočilo vodstvo tekmovanja. Američani bodo v elitnem razredu motoGP sodelovali z Aprilio, za novo poltovarniško ekipo pa bosta vozila izkušeni Portugalec Miguel Oliveira in talentirani Španec Raul Fernandez.
Medtem ko bo za komaj 23-letnega Raula Fernandeza to šele tretja sezona med elito, zaenkrat pa po drugem mestu v svetovnem prvenstvu moto2 na najvišji ravni večjih uspehov še nima, pa je drugačna zgodba s prekaljenim portuglaskim drikalnim mačkom, Miguelom Oliveira. Slednji nastopa v razredu motoGP že vse od leta 2019, tekom svojega dirkanja za KTM pa je dosegel že pet zmag, vsega skupaj pa je sedemkrat stal na stopničkah.
Trackhouse bo tako v karavani zamenjal dosedanjo podružnično ekipo Aprilie RNF, ki ni dobila dovoljenja vodstva tekmovanja za nadaljevanje sodelovanja, a bosta njena dirkača preprosto prestopila v novo zasedbo. Za Američane, ki imajo sicer veliko izkušenj v priljubljeni ameriški avtomobilistični seriji Nascar, bo to prva tekmovalna izkušnja z motocikli na tako visoki ravni.
"Za nas je vključitev v motoGP zelo vznemirljiv trenutek. Prepoznali smo veliko priložnost, da se lahko predstavimo vsemu svetu. Verjamemo, da bomo skupaj z vodstvom tekmovanja poskrbeli za nekaj novega in svežega, obenem pa upam, da bomo ta šport približali navijačem v Severni Ameriki," je ob novici o nastopanju v motoGP dejal lastnik ekipe Justin Marks.
Kot so sporočili na uradni spletni strani tekmovanja, bodo celostno grafično podobo v ekipi podrobneje predstavili pred začetkom sezone 2024, na predstavitvi v Milanu pa je bil Apriliin motocikel simbolično pobarvan v rdeče in bele črte ameriške zastave, s čimer so se poklonili tudi tragično preminulemu legendarnemu ameriškemu dirkaču Nickyju Haydnu, ki je vozil v podobnih barvah.
Dosedanja članica elitnega razreda ekipa RNF je prisilno končala sodelovanje, saj je vodstvo tekmovanja po koncu letošnj sezone ocenilo, da s kršenjem pravil škoduje ugledu motociklističnega SP. Ekipa je bila sicer v osnovi malezijska, ob pomoči tamkajšnje državne naftne družbe Petronas je v motoGP sodelovala od leta 2019.
A v prejšnji sezoni je izgubila podporo glavnega pokrovitelja, najprej zašla v finančne težave, nato pa je dobila še rdeč karton vodstva tekmovanja. V tej ekipi, ki je v prvih dveh letih uporabljala Yamahine motorje, se je v motoGP kalil tudi Francoz Fabio Quartararo, svetovni prvak iz leta 2021.