Druga izvedba VN Katarja se bo v zgodovino zapisala ena najzahtevnejših dirkaških preizkušenj vseh časov. Zaradi ekstremno visokih temperatur, ki so v kabini dosegle tudi do 50 stopinj Celzija, je več dirkačev doživelo vročinski udar, nekateri so zaradi dehidracije potrebovali celo zdravniško pomoč.
Več udeležencev je bilo ob koncu skoraj 90-minutne ekstremne preizkušnje povsem na robu svojih fizičnih zmogljivosti, zaradi izmučenosti pa so le stežka zlezli iz bolidov.
Esteban Ocon je priznal, da je med vožnjo nekajkrat bruhal v čelado, Logan Sargeant je po dogovoru z ekipo prostovoljno odstopil v 42. krogu, Lance Stroll pa je med dirko nekajkrat celo izgubil zavest.
Razmere za dirkanje so bile tako neizprosne, da je Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) uvedla preiskavo in se zavezala, da dirkači nikoli več ne bodo izpostavljeni takšnim nečloveškim pogojem. Napovedala je tudi več varovalnih ukrepov za lažje in hitrejše ukrepanje v primeru ekstremnih vremenskih razmer.
Eden izmed dirkačev, ki so se po koncu dirke odpravili naravnost proti reševalnim vozilom, je bil član Aston Martina Lance Stroll.
Kanadski dirkač je priznal, da je med vožnjo nekajkrat izgubil zavest, na spletu pa se je celo pojavil posnetke, na katerem mu med vožnjo po ravnini glava poplesuje na obe strani, desna roka pa mu pri tem za hip zdrsne z volana.
Pri njegovem moštvu so ocenili, da je bil to eden izmed trenutkov, ko njihov dirkač ni bil povsem pri sebi. Lahko bi se končalo tragično, vendar je Stroll z velikimi mukami na koncu uspel prepeljati ciljno črto.
"To je smešno. V takšnih temperaturah vse postane megleno. 25 krogov pred koncem se mi je stanje poslabšalo in nisem videl ničesar več. Krvni tlak pade in človek začne postopoma izgubljati zavest. Ker nisem bil povsem pri sebi, sploh nisem dobro videl, kje vozim. Pa še robnike so prebarvali, da je bila vidljivost še slabša. Padel sem skupaj in nato spet prišel k sebi. Takšne temperature so prehude," je potožil kanadski dirkač.