Ross BrawnSistem push-to-pass je nekaj dobrega. Kers torej ima prihodnost. Ne smemo pa se prenagliti z vrnitvijo.
Kot napovedano, moštva formule 1 v zakulisju VN Malezije sestankujejo in razmišljajo, kako popestriti tekmovanje po tistem razočaranju z uvodne VN Avstralije. V ospredju je ideja o vrnitvi sistema Kers. Glavni pobudnik je Renault, podpira jih Ferrari, tudi McLaren, ki je imel lani dobrega, več ekip pa okleva in tako se je petkov sestanek na to temo končal brez soglasnega dogovora. Vodja Renaulta Eric Boullier je prepričan, da je Kers dober tako za okolju prijaznejšo formulo 1 kot za več dogajanja na dirkah. "Sistem imamo. Za razvoj smo potrošili veliko denarja in zato je njegova neuporaba velika finančna izguba," poudarja Boullier.
Kinetic Energy Recovery Systems je zelena tehnologija, ki shrani že izrabljeno kinetično energijo (od zaviranja) in jo pretvori v dodatne konjske moči, ki jih dirkač izkoristi za šest do sedem sekund na krog dodatnega pospeška. Za lažja prehitevanja t. i. push-to-pass sisteme uporabljamo v številnih serijah (npr. Indycar), a tam ne gre za uporabo že izrabljene energije. Dodatna prednost razvoja Kersa v formuli 1 je kasnejša uporaba podobne tehnologije ponovne rabe že sproščene energije za hibridna osebna vozila.
Po koncu lanske sezone so se moštva strinjala, da ga letos ne bodo uporabljali, češ da je predrag in ima z izjemo nekaj dirkališč več minusov kot plusov. Boullier nas opomija, da Kers pomeni več prehitevanj: "Kers je za prehitevanja velika prednost!" Da bi se Kers res vrnil, bi skoraj zagotovo moral biti standardiziran oziroma za vse isti (manjša moštva si razvoja sama že ne bi mogla privoščiti). Renault ima rešitev. "Naš proizvajalec Kersa Magneti Marelli ga lahko izdela za ekipe, ki ga same ne morejo," še sporoča Boullier in poudarja, da brez soglasja vseh moštev sami Kersa ne bodo uporabljali. "Kers mora biti za vse."
Pred dirko so se o vrnitvi Kersa razgovorili tudi predstavniki drugih moštev. "Kers je pomembna tehnologija. Če bi ga vrnili, se mora izkazati za bolj uporabnega pri prehitevanjih. Težko je reči, da se ga lahko izboljša že do sezone 2011, morda bo bolje, da se ga vrne za sezono 2012 ali 2013," meni vodja Red Bulla, Christian Horner. Vrnitev podpira Martin Whitmarsh, vodja McLarna, a poudarja: "Mora biti primerne cene in morajo ga imeti vsi. Je velika priložnost za športno plat formule 1, saj lahko pomaga pri prehitevanjih." Ross Brawn, vodja Mercedesa, se strinja, da mora najprej postati učinkovitejši, preden se ga vrne.