Številke prodanih vstopnic v prvem tednu so vse prej kot bleščeče. Od srede do nedelje se je na "največjem športnem dogodku pri nas", kot ga oglašuje Smučarska zveza Slovenije (dalo bi se debatirati, ali je bil Eurobasket 2013 vendarle večji organizacijski zalogaj), zbralo vsega 27.300 gledalcev, je danes objavil portal MMC.
Pri MMC-ju so objavili podatke za vsak dan in glede na podatke, lahko organizatorje pošteno skrbi, kaj bo z obiskom v prihodnjih dneh. Prvenstvo se zaključi to nedeljo (5. marec), danes je na prvenstvu prost dan, že zdaj pa je jasno, da bi se moral zgoditi pravcati čudež, da bi organizatorji prišli do začrtanega prvotnega cilja, ki je bil od 120.000–150.000 gledalcev. Na prvi dan prvenstva je bil predsednik SZS-ja celo tako optimističen, da je rekel, da bi si želel celo 200.000 gledalcev v dveh tednih.
Pregled prodanih vstopnic po podatkih organizatorja za posamični dan:
sreda, 22. 2.: 4000,
četrtek, 23. 2.: 5500,
petek, 24. 2.: 5000,
sobota, 25.2.: 7200,
nedelja, 26.2.: 5600,
SKUPAJ V PRVEM TEDNU: 27.300
Kritike zaradi previsokih cen sicer v javnosti krožijo že mesec dni, ko je postalo jasno, da si marsikatera slovenska družina v času krize ne bo mogla privoščiti niti enodnevnega obiska SP v Planici. To po podatkih naših kolegov, ki so v Planici, sicer vsaj kar se organizacije tiče, poteka naravnost brezhibno, a seveda je vse skupaj precej turobno ob praznih tribunah na prizoriščih, saj gledalcev preprosto ni.
Končne cene vstopnic je po posvetovanjih določil Organizacijski komite (OK) Planica, sicer poroča MMC. A težava niso le vstopnice same, pač pa navite cene hotelirjev in gostincev na prizorišču samem. Ko posamezna družina sešteje vse izdatke, ki bi jih poleg prevoza imela, je odločitev pravzaprav dokaj preprosta.
Še vedno se sicer najdejo zagovorniki visokih cen, ki trdijo, da so tudi v tujini na takih tekmovanjih cene primerljive tem v Planici, a vendarle je težko primerjati svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju s kakšnim večjim tekmovanjem, v katerem tekmuje bistveno več držav. Večina pa je mnenja, da so organizatorji ustrelili v prazno, ko so tako zelo navili cene (ob ocenah kupne moči tujih gostov) in ob tem pozabili na domačo kupno moč, ki je v času energetske krize in visoke inflacije upadla.
Praktično vsa pijača po 5€, voda 3€, burger 10€..... s čim lahko upravičijo take oderuške cene?
Planica je postala skomercializirana, izumetnična. Dokler vse te arhitekturne navlake smo radi hodili v Planico. Duha Planice ni več!
Hoteli so nas obrati, celo uspelo jim je zlobirati, da se otrokom zamakne počitnice, zdaj jih je pa realnost udarila …