Novak Đoković bi kaj lahko ostal brez svojega glavnega sponzorja. Blagovna znamka Lacoste, katere prepoznavni znak je krokodilček, se pripravlja na konec sodelovanja z najboljšim igralcem zadnjih let, poroča švicarski Luzerner Zeitung.
Na odločitev podjetja je vplivalo Đokovićevo nasprotovanje cepljenju proti covidu-19 in njegova avstralska imigracijska saga.
Lacoste je že več let v lasti skupine Maus Freres, ta ima sedež v Ženevi. Danes eno najbolj prepoznavnih športnih znamk je leta 1933 ustanovil francoski teniški igralec René Lacoste. Đoković je glavni športni ambasador znamke iz domovine Rogerja Federerja od 2017. Srb ima z Lacostom podpisano pogodbo do 2025, na leto mu prinese devet milijonov dolarjev.
"Partnerstvo z Đokovićem v zadnjem obdobju ni prineslo ničesar dobrega. Ustvarjal je negativno publiciteto zaradi nasprotovanja cepljenju in imigracijskega statusa v Avstraliji. Zdaj bi se podjetje raje povezalo z nekim novim obrazom," je zapisano v Luzerner Zeitung.
Nov obraz, ki bi Lacoste predstavljal v svetu tenisa, naj bi bila Venus Williams. Začetek sodelovanja z Američanko je švicarska firma razkrila pred nekaj dnevi.
Pred kratkim je Đoković že izgubil enega svojih večjih sponzorjev. Sodelovanje z njim je prekinil francoski avtomobilski velikan Peugeot.
Kot sem že marsikje napisal...Djoko,penzija!!
Zdaj ustvari svojo marko, pa je car.
Roko na srce,model se kopa v dolarjih. Da zaslužiš 9 milijonov na leto, zato ker nosiš eno majico, je pa …