Prazni sedeži so zaznamovali tudi nedavno končane olimpijske igre in evropsko prvenstvo v nogometu, in to na stadionih, ki so bili domnevno razprodani. Pri Fifi so se zato odločili, da bodo za svetovno prvenstvo leta 2014 v Braziliji navijačem ponudili možnost prodaje vstopnic na medmrežju.
Direktor marketinga pri Fifi Thierry Weil je še dodal, da bodo od pokroviteljev zahtevali podatke o tem, kdo uporablja podarjene vstopnice, da pa je praktično nemogoče zagotoviti, da se bo lastnik vstopnice dejansko pojavil na stadionu.
"Od pokroviteljev pričakujemo, da so pošteni in odprti do nas glede tega, kdo bo prišel in kdo ne, katere vstopnice bodo uporabili in katerih ne, tako da lahko te vstopnice prestavimo drugam," je Weil povedal novinarjem na konferenci Leaders in Football. "To, da navijači ne pridejo na tekmo, je večja skrb kot komercialni vidik. Tudi z možnostjo prodaje se bo še vedno dogajalo, da ljudje ne bodo prišli."
Na tekmo tudi revni sloji
Podobno strategijo prodajanja vstopnic na medmrežju so že začeli uporabljati mnogi nogometni klubi po Evropi. Weil je dodal, da bo Fifa nov sistem preizkusila med pokalom konfederacij, ki ga bo Brazilija gostila prihodnje leto.
Weil pričakuje, da bodo sistem uporabljali predvsem navijači, ki se bodo odločili, da ne bodo odpotovali v Brazilijo, oziroma tisti, ki so kupili vstopnice za izločilne boje, kamor pa se njihovemu moštvu ne bo uspelo uvrstiti. Cene vstopnic bodo organizatorji objavili novembra, tekme prvenstva pa naj bi bile cenovno dostopne tudi revnim slojem brazilske družbe.