Dirka za VN Nizozemske je znova postregla s taktično napako rdečih iz Maranella, ki so s 12-sekundnim postankom onemogočili svojega dirkača Carlosa Sainza. "O moj bog," je zavzdihnil Sainz, medtem ko so mehaniki zbegano poskušali pravilno razporediti njegove pnevmatike.
Za nameček so ga pri drugem postanku še nevarno spustili nazaj na stezo, kar je botrovalo petsekundnemu pribitku, zaradi česar je s petega mesta nadazoval na osmo.
Kot da to še ne bi bilo dovolj, so Ferrarijevi mehaniki nespretno odložili pištolo za pritrjevanje pnevmatik, ki jo je med zapuščanjem boksov povozil dirkač Red Bulla Sergio Parez.
Nad vnovično blamažo rdečega moštva, kar postaja že prava stalnica na letošnjih dirkah, se je hudoval nekdanji svetovni prvak Nico Rosberg. "Moj bog, saj to ne more biti res. Mattio Binotto (šef Ferrarija, op. a.) ves čas govori, da spremembe niso potrebne in da vse poteka po načrtu. Mislim no, kdaj že? Nemogoče bo nadaljevati na takšen način. Celo moštva v F2 in F3 imajo boljšo strategijo postankov kof Ferrari. Na neki točki bodo morali nekaj spremeniti," je prepričan nekdanji nemški dirkač.
Ferrari je v odzivu na kritike izrazil mnenje, da Rosbergovi predlogi nimajo realne osnove. "Najprej naj rečem, da je zelo enostavno kritizirati izven padoka," je dejal šef moštva Binotto.
"Osebja ne bomo menjali. To je moj neposreden odgovor Rosbergu. Pomembnejši je trajnostni razvoj in in napredek iz dirke v dirko. Imamo odlično ekipo, glede tega ni nobenega dvoma," je zatrdil Binotto in priznal, da so pri postanku Sainza naredili napako.
"Prepozno smo ga poklicali v bokse. Treba se je zavedati, in tudi Rosberg bi kot izkušeni dirkač to lahko vedel, da se je zelo enostavno osredotočati na napake, ob tem pa zanemariti zmogljivost dirkalnika. To je tisto, kar največ šteje v mojih očeh," je sklenil italijanski inženir.