Le 36 točk (tretje mesto med konstruktorji) oziroma 36 točk zaostanka za vodilnim Red Bullom in 30 točk zaostanka Fernanda Alonsa za Sebastianom Vettlom po uvodnih dveh dirkah sezone je mnogo manj od pričakovanj Ferrarija in njihovih navijačev, saj vemo, da zanje štejejo le zmage in naslov prvaka. Njihov zaostanek na kvalifikacijah je zelo visok (približno sedem, osem desetink za Vettlom), jih pa zato hrabri vsaj boljša forma, ki so jo pokazali na nedeljski VN Malezije. Če ne bi Alonso "zapel" z Lewisom Hamiltonom (McLaren), bi končal vsaj na tretjem mestu.
Fernando AlonsoV Maleziji so bili na kvalifikacijah prvi štirje nepremagljivi, a na dirki bi lahko bil celo drugi
ali tretji.
"Dirka je bila za nas zelo dobra, saj sem se lahko boril z McLarnoma, malo tudi z Markom Webbrom. Iz razloga, ki ga ne poznamo, pa imamo težave ob sobotah. Morda na dirkah bolje pazimo na obrabo pnevmatik in zato lahko od začetka do konca dosegamo konstantno hitre čase. Nismo si mislili, da se bomo lahko borili z njimi, in zato gremo zdaj na Kitajsko bolj optimistični," je pred odhodom v Šanghaj, kjer bo tretja VN sezone že ta konec tedna, dejal dvakratni prvak Alonso. Pa vendarle: "Ne pričakujem pa lahkega vikenda. Ni veliko časa, da bi kaj posebnega naredili na dirkalniku. Če bomo vse naredili prav, bomo imeli priložnost za stopničke."
Christian Horner, vodja Red BullaMcLaren in Ferrari sta naši glavni skrbi. V nedeljo ste lahko videli, da so oboji zavihali rokave. Po McLarnu se je močno izboljšal tudi Ferrari in tako se moramo osredotočiti na svojo formo, svoj razvoj.
Da je Ferrari pod pritiskom, priča dejstvo, da vodja ekipe Stefano Domenicali, tehnični direktor Aldo Costa in njegov prvi pomočnik Pat Fry niso odleteli neposredno v Šanghaj, ampak so se vrnili v tovarno v Maranello. "Naša prioriteta je, da odkrijemo vzrok, zakaj nismo tako hitri, kot se to kaže v vetrovniku. Očitno gre za aerodinamiko, a to je zelo zapletena zadeva, kjer odločajo malenkosti. Na nadgradnjah delamo že od Avstralije. Morda nam bodo na voljo prej, kot smo mislili, morda že za dirko na Kitajskem," so zapisali v sporočilu za javnost.
1. S. Vettel 50 točk
2. J. Button 26
3. L. Hamilton 22
4. M. Webber 22
5. F. Alonso 20
6. F. Massa 16
Ferrari je kot prvi (zdaj je to storil tudi že McLaren) napovedal, da bodo od Red Bulla kopirali upogljivo prednje krilce, ki so jim ga sprva očitali za nelegalnega, a ker Fia tega ni ugotovila, jim ne preostane drugega, kot da ga skopirajo. Ob tem predsednik poskočnega konjiča Luca di Montezemolo optimistično gleda naprej: "Z začetkom sezone zagotovo nisem zadovoljen, a povsem zaupam v svoje ljudi, da bodo v teh težkih časih znali odreagirati. Prepričan sem o čudovitem odgovoru." Sezona ima še 17 (morda 18) dirk in po kitajski VN bosta dva prosta vikenda, ko bodo imeli dodaten čas za razvoj. Res ni še ničesar izgubljenega.