Rdeči iz Maranella so v sodelovanju z Mednarodno avtomobilistično zvezo (FIA) opravili temeljito preiskavo incidenta, ki se je zgodil na dirki za VN Bahrajna.
Nesreča se je pripetila med postankom Kimija Räikkönena, ki je prehitro speljal z mesta in pri tem zlomil nogo italijanskemu mehaniku Franceccu Cigariniju.
"Ledeni Finec" je sicer ravnal v skladu z navodili, saj mu je sistem za postanek prižgal zeleno luč, čeprav mehaniki niso uspeli odviti zadnjega levega kolesa.
Ferrari bo moral zaradi incidenta plačati 50.000 evrov denarne kazni. Cigarini, ki je utrpel dvojni zlom noge, se je po operaciji oglasil iz bolnišnice in sporočil, da je poseg potekal brez zapletov.
"Ekipo je zelo prizadela poškodba mehanika, zato smo želeli ugotoviti, kaj se je v resnici zgodilo," je pojasnil šef ekipe Maurizio Arrivabene.
"Pri postankih v boksih se za doseganje čim večje varnosti držimo določenega protokola. Imamo tri različne faktorje: človeškega (mehaniki), mehaničnega (pištola) in elektronskega (senzor, ki določi, ali so kolesa ustrezno pritrjena)," je dodal Arrivabene.
Ferrarijevi mehaniki so imeli pri postanku težave z odvijanjem zadnjega levega kolesa. Pištolo so za trenutek umaknili in poskusili znova, sistem pa je to zaznal kot uspešno menjavo kolesa in Fincu prižgal zeleno luč. Nesrečni Cigarini mu je ravno v tistem trenutku z nogo blokiral pot, zato je prišlo do tragedije.
Ferrari namerava zagotoviti, da se kaj takšnega v prihodnosti ne bi več zgodilo. Podrobnosti posodobitve niso znane, šlo pa naj bi za modifikacije seznorja, ki bo po novem zaznal, ali je bilo na obeso res pritrjeno novo kolo.
Arrivabene je potrdil, da se je Cigarini vrnil v Italijo, kjer uspešno okreva. "Rad bi se zahvalil zdravniku naše ekipe, zdravniškemu osebju in FII ter oblastem v Bahrajnu. Nemudoma so nam priskbeli najboljšega zdravnika. Njihove usluge so nam bile na voljo 24 ur na dan. Hvala vsem."
Razpravo o nevarnosti hitenja v boksih je v Šanghaju znova sprožil McLaren, ki je svojega dirkača Stefana Vandoornea na progo poslal z razrahljanim zadnjim desnim kolesom. Ekipa iz Wokinga bo za napako odštela 5000 evrov.
To bi se sicer lahko preprečilo relativno enostavno: predpiše se, koliko časa mora voznik biti v boksu, recimo 10, 15 …