V Maranellu so potegnili črto pod taktično napako z VN Abu Dabija, ki je Fernanda Alonsa stala naslova prvaka. Chris Dyer, glavni Alonsov inženir, je bil v torek zamenjan. Premestili ga bodo na manj odgovorno funkcijo. Novi glavni inženir je postal Pat Fry, nekdanji dizajner pri Red Bullu in McLaren Mercedesu, lani pa pomočnik tehničnega direktorja Ferrarija, Alda Coste.
Vodja ekipe pa ostaja Stefano Domenicali, čeprav je priznal, da je po dirki v Abu Dabiju razmišjal o odstopu. "Spraševal sem se, ali je prav, da ostanem. Moral sem sprejeti odgovorno odločitev. Po premisleku sem ugotovil, da bi bila napaka, če bi odstopil," je dejal Domenicali in v šali dodal, da bi ga že odstavili, če bi bil Ferrari nogometni klub. "Hvala bogu, da formula 1 ni nogomet!"
"Poznam ekipo in menim, da sem prava oseba, da v teh dveh mesecih do začetka sezone iz nje iztisnem najboljše," še pove Domenicali. "Z metodološkega vidika smo v Maranellu skoraj vse spremenili. Prepričan sem, da bodo rezultati vidni." Nov dirkalnik ne bo evolucija lanskega, temveč nekaj revolucionarnega, obljubljajo. Pokazali ga bodo konec januarja.