Na dirki Petrol Ilirska Bistrica 2001 je bil prvo ime nedvomno Simone Faggioli. Branilec naslova evropskega prvaka je bil najhitrejši v obeh tekmovalnih vožnjah, postavil pa je tudi nov rekord pet kilometrov dolge proge od Ilirske Bistrice do Šembij. Tovarniški dirkač Oselle je s prototipom FA30 že v prvi vožnji postavil rekord proge, ure so se ustavile pri 2:00,20. V drugi vožnji je Faggioli sicer vozil nekoliko bolj zadržano, kar pa je vseeno zadoščalo za skupno zmago. V končni razvrstitvi po dveh tekmovalnih vožnjah sta si zmagovalne stopničke s formulama 3000 privozila še rojak zmagovalca Fausto Bormolini, ki je zaostal 5,8 sekunde, in Čeh Jaroslav Krajči (+ 7,29).
Od Slovencev sta bila najvišje dirkača s formulama 3000 Vladimir Stankovič in Marjan Smrdelj. Stankovič je bil na koncu deseti (+ 20,44), Smrdelj pa 12. (+ 24,29). Med domačimi dirkači je bil najbolj zadovoljen Aleš Prek, ki je postal evropski prvak v kategoriji I. Prek je bil sicer v skupni konkurenci na 28. mestu. V Prekovi kategoriji je dirko v Ilirski Bistrici dobil Srb Dušan Borkovič, ki je tako kot slovenski dirkač nastopil z Mitsubishijem Lancerjem EVO9. Tako kot vselej v zadnjih sezonah so prireditelji tudi tokrat izvedli odlično dirko in imeli rekordno udeležbo. Na startu je bilo kar 145 dirkalnikov v različnih kategorijah, na cilj obeh nedeljskih voženj pa jih je prišlo 115.