EuroBasket pričakovano marketinško najmočnejši

Foto: KZS
Foto: KZS
Prvi dan jubilejne desete SPORTO konference je bil v znamenju minulega evropskega prvenstva v košarki, ki požel največ nagrad.
Oglej si celoten članek

SPORTO nagrade za športno-marketinške dosežke so bile podeljene osmič zapored, z izjemo nekaj izjem pa je bila konferenca v Portorožu v znamenu EuroBasketa. V kategoriji najboljšega sponzorstva je angrada pripadla podjetju Hypo-Alpe-Adria s projektom "Koš storitev EuroBasket". 

Kategorija najboljše celovite športno-marketinške dejavnosti je nepresenetljivo romala v roke EuroBasketu, ki je bila največja športna prireditev na naših tleh. Iz košarkarskih voda pa je komisija izbrala tudi najboljšo moško tržno znamko, in sicer Gorana Dragića.

Edina prejemnika nagrade, ki nista imela opravka z EuroBasketom sta bila na konferenci Tina Maze, ki je bila najboljša ženska znamka, in NK Maribor, kot naboljša znamka med klubi. Za najboljšo digitalno komunikacijo pa je nagrado odnesel KZS v sodelovanju z Zadrgo za #junaki.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.