Dve ekipi, eno ime – velik prepir

Foto: Žurnal24
Lotus Renault proti Lotusu. Rešitve okrog imena teh dveh ekip formule 1 še ni. "Mi nočemo biti Lotus. Lotus je veličastna zgodovina. A obenem nočemo, da bi si kdo drug lastil ime Lotus," pravi Bahar.
Oglej si celoten članek
Kako je sploh prišlo do tega zapleta z imenom? Preberite tukaj.

Lotus Group je poskrbel, da tudi pozimi v zakulisju formule 1 ni dolgčas. Ker so postali največji pokrovitelj in solastnik ekipe Renault, bosta v sezoni 2011 tako dve moštvi z bolj ali manj istim imenom: Lotus Renault (letošnji Renault) in malezijski Lotus Renault (letošnji 1Malaysia Lotus). Prvi bodo dirkali v zlato-črnih barvah, drugi bodo ostali pri zelenih z rumenim trakom.

Direktor Group Lotus, Dany Bahar, je ta teden ponudil nekaj več o njihovem najnovejšem udejstvovanju. Pravi, da so sprva mislili sodelovati z malezijsko ekipo in Tonyjem Fernandesom, a jim ti niso ponudili pravih priložnosti in so se raje odločili za angleško-francosko ekipo Renault. "Ponudba Fernandesa o sodelovanju je bila neumna in absurda in naši pogovori so se hitro končali," je pojasnil Bahar. "Nimamo neomejenih finančnih zmožnosti, da bi lahko na noge postavili novo ekipo, lahko pa vstopimo v že trdno ekipo."

Predsednik ekipe Renault, Gerard Lopez, je dejal, da ne oni, ne malezijski Lotus niso in ne bodo pravi naslednik legendarne ekipe Colina Chapmana. "Mi bomo ekipa z imenom podjetja, ki izdeluje avtomobile Lotus in to je vse. Nima smisla, da bi trdili, da imamo kaj skupnega s starim Lotusom in z njim nima niti malezijska ekipa."

Bahar pravi, da ni baraba, ki bi poskušal uničiti malezijski Lotus, a da ima Group Lotus drugačne cilje od Protona (lastnika Group Lotus), ki je pred letom dni dal Fernandesu dovoljenje za uporabo imena Lotus. Kaj bo torej z imenom? "Bodo štirje Lotusi ali dva? Ne vem. Mislim, da bomo našli rešitev, da imeni ne bosta enaki. Če pa dogovora ne bo, bo pač moralo odločiti sodišče," pojasnjuje Bahar, ki se za razliko od Fernandesa noče polastiti imena legendarne ekipe Lotus. "Mi nočemo biti Lotus. Lotus je veličastna zgodovina. A obenem nočemo, da bi si kdo drug lastil ime Lotus, ker Lotus je naša znamka avtomobilov."

Po drugi strani ima Bahar še višje cilje. Ne le solastništvo v ekipi Renault. Že leta 2012 bodo za svojo ekipo v seriji Indycar izdelovali lastni motor in to bi se po koncu triletnega partnerstva z Renaultom lahko zgodilo tudi v formuli 1.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.