Po pogajanjih je Slovenska turistična organizacija sklenila sodelovanje z Luko Dončićem, točneje njegovim podjetjem Luka99 Inc.
Gre za javno naročilo Promocija Slovenije kot turistične destinacije na tujih trgih v sodelovanju z Luko Dončićem v letih 2022 in 2023.
"Javno naročilo se sklepa za sodelovanje pri promociji Slovenije kot turistične destinacije, vključuje pravico do uporabe imena in podobe Luke Dončića v komunikacijskih aktivnostih Slovenske turistične organizacije, pridobitev fotografij Luke Dončića, objave na njegovih družbenih omrežjih in podpisana dresa Luke Dončića za namen aktivacijske kampanje na družbenih omrežjih STO," so za Finance pojasnili na STO.
"Luka Dončić je Slovenec z največ sledilci na družbenem omrežju Instagram in eden od najbolj prepoznavnih osebnosti Slovenije v svetu, hkrati se njegova prepoznavnost v svetu in doseg na družbenih omrežjih iz leta v leto povečujeta. Z objavami Slovenije kot turistične destinacije Luka vpliva na pozitivno podobo destinacije pri naših potencialnih gostih in na dvig prepoznavnosti Slovenije nasploh," so še pojasnili svojo odločitev.
S košarkarjem je organizacija sodelovala že v letih 2020 in 2021. Vrednost nove dveletne pogodbe ostaja na enaki ravni - 100.000 evrov plus DDV za posamezno leto.
Sredstva za promocijo STO so za leto 2022 znašala 15,8 milijona evrov, za leto 2023 so načrtovana v višini 16,4 milijona evrov.
Luka Dončić je po sporu glede blagovne znamke pred nekaj tedni sklenil sodno bitko s svojo mamo Mirjam Poterbin. Ta ima še vedno pravico do uporabe blagovne znamke Luka Doncic 7.
Košarkar je pri ameriškem uradu za patente in blagovne znamke umaknil zahtevo za izbris registracije omenjene znamke.
Luka, spoštujem te kot človeka in kot zavednega Slovenca. Imaš pa toliko denarja, da ga v življenju ne moreš porabiti. …
To mora biti Borut nesrečen.
JE PRAV, DA MU MI MALO FINANČNO POMAGAMO.