Po poročilih izjemno zanesljivih spletnih strani s kolesarskimi novicami, kot sta GCN (Global Cycling Network) in CyclingUpToDate naj bi bili nemški mediji prepričani, da namerava novi večinski lastnik kolesarske ekipe Bora-Hansgrohe Red Bull izvesti pravo revolucijo znotraj ekipe in pred začetkom sezone 2025 v svoje vrste pripeljati dva izmed največjih kolesarskih zvezdnikov na svetu, Remca Evenepoela in Wouta van Aerta.
Oba kolesarja sicer veže pogodba s trenutno ekipo, v Evenepoelovem primeru s Soudal-QuickStepom in Van Aertovem z Vismo-Lease a Bike, do konca leta 2026, a ob vse pogostejših prestopih v nogometnem stilu, ko ekipe preprosto "kupijo" kolesarje z veljavnimi pogodbami (primera Primož Roglič in Cian Uijtdebroeks), se ob novi finančni moči nemške ekipe tudi takšna prestopa več ne zdita povsem nemogoča.
Bora-Hansgrohe si s svojim letnim proračunom, ki naj bi znašal okoli 25 milijonov dolarjev, po Rogličevim prihodu takšnega nakupa seveda ne more privoščiti, a s 26. januarjem naj bi velikemu Red Bullu odobrili nakup 51-odstotnega deleža ekipe in Bora-Hansgrohe bo nemudoma postala pravi kolesarski gigant z ogromnim proračunom.
Nemci so si sicer za prihodnji dve sezoni zagotovili usluge enega najboljših kolesarjev sveta, našega Primoža Rogliča, a naj bi skoraj dvem tretjinam njihovih kolesarjev pogodba potekla že po letu 2024. To pomeni, da bi lahko nemška ekipa v leto 2025 vstopila v zelo spremenjeni podobi. Pogodbe potečejo nekaterim največjim zvezdnikom ekipe, kot so Aleksander Vlasov, Lennard Kämna, Emanuel Buchmann, Jai Hindley, Sergio Higuita in Bob Jungels.
Nemška tiskovna agencija DPA in sloviti Kicker tako že poročata, da bo po sezoni 2024 prišlo do velikega pretresa v ekipi ter da naj bi bila Evenepoel in Van Aert glavna kandidata, da okrepita ekipo že pred sezono 2025.
Povezave med Van Aertom in to novo Boro ni težko ugotoviti. Nov lastnik nemške ekipe Red Bull je namreč dolgoletni osebni sponzor odličnega Belgijca, ki ga je v kolesarski glavnini moč takoj prepoznati ravno po sloviti Red Bullovi čeladi, ki je postala njegov pravi zaščitni znak. Leta 2022 se je ob etapni zmagi na dirki po Franciji svojemu sponzorju celo poklonil s prav posebno proslavo.
Ni dvoma, da bi si Red Bull po svojem vstopu v kolesarstvo želel svojega kolesarja znotraj svoje ekipe, obenem pa bi Van Aerta lahko prepričal tudi njegov dolgoletni trener Marc Lamberts, ki je letos zapustil Jumbo-Vismo in se skupaj z Rogličem odpravil k nemški ekipi. Van Aert je ob slovesu večkrat poudaril, kako pomembno vlogo je imel v njegovi karieri.
Evenepoela pa se z Boro-Hansgrohe povezuje preko drugega sponzorja ekipe, opremljevalca koles Specialized, ki je hkrati tudi Remcov osebni sponzor. Zdaj ko naj bi s prihodom Red Bulla prejeli pošteno finančno injekcijo, naj bi po poročilih Kickerja pri Bori videli ravno mladega Belgijca kot dolgoročno rešitev in naslednika Rogliča, ki bo imel ob izteku pogodbe leta 2026 že 36 let.
Prav tako naj bi bil Remco v preteklosti velika želja Ralpha Denka, dosedanjega prvega moža ekipe, ki naj bi obdržal pomembno vlogo v ekipi tudi po prenosu lastništva. Leta 2021, ko je bil Quick-Step v velikih finančnih težavah, naj bi Denk že dogovarjal prihod nadarjenega Belgijca.
CyclingUpToDate pa se sklicuje na nemško tiskovno agencijo DPA, da naj bi pri nemški ekipi že stopili v stik z obema kolesarskima zvezdnikoma glede morebitnega prestopa. "Ta povezava z Red Bullom bo morda spravila v tek velik prestop. Wouta van Aerta trenutno sponzorira ta znamka in poročilo dodajajo, da je nemška ekipa že stopila v stik z Belgijcem. Poroča se tudi, da naj bi kontaktirali tudi že njegovega rojaka in zvezdniškega kolega Remca Evenepoela," so zapisali pri kolesarskem spletnem portalu.
Če bo do prestopa resnično prišlo, bo zagotovo zanimivo videti, kakšna bo dinamika med Evenepoelom in Rogličem, potem ko je bilo v minuli sezoni na dirki po Kataloniji in kasneje Giru ter po številnih Remcovih komentarjih več kot očitno, da nista ravno najboljša prijatelja.