Red Bull in Renault sta skupaj osvojila štiri zaporedne naslove svetovnega prvaka (in štiri konstruktorske!), z vzponom Mercedesa pa so se odnosi med avstrijsko ekipo in francoskim proizvajalcem začeli krhati.
Red Bull od svojega dobavitelja zahteva konkurenčno pogonsko enoto, s katero se bo lahko zoperstavil dominantni srebrni puščici, vendar Renault tudi letos ni pripravil motorja, ki bi se lahko potegoval za zmage.
Rdeči biki se z zlato sredino ne nameravajo zadovoljiti, rešitelja pa bi lahko našli v Ferrariju. V primeru, da bi se Red Bull odločil za sodelovanje s Scuderio, ki je njegove dirkalnike opremljala že v sezoni 2006, bi se moral zadovoljiti z rezervnim pogonskim sklopom, ki bi imel od 20 do 30 konjskih moči manj kot primarni motor, s katerim bi dirkala Sebastian Vettel in, če ga bo Ferrari obdržal v ekipi, Kimi Räikkönen.
''Tudi B različica Ferrarijevega motorja bi bila boljša kot A različica Renaultovega,'' je za Sports Bild pomenljivo dejal dr. Helmut Marko.
Pogovori za sodelovanje naj bi potekali za zaprtimi vrati med dirkaškim koncem tedna v Montrealu, cena Ferrarijevega motorja pa naj bi znašala približno 18 milijonov evrov na leto.