Prepoved mappinga motorja premoči Sebastiana Vettla in njegovega Red Bulla na kvalifikacijah ni ustavila. Skupaj z ekipnim kolegom Markom Webbrom bosta ob 14.00 VN Evrope v Valencii začela iz prve vrste. Tekmeci se tako zdaj lahko le nadejajo, da bo vsaj naslednja omejitev s strani Fie (izpušnega difuzorja v času, ko dirkač ne pritiska na stopalko za plin, ki v veljavo vstopa čez 14 dni) pomagala izenačiti razmerje moči.
Razlika je še naprej očitna, kar poudarja Fernando Alonso (Ferrari), ki pred osmo dirko sezone za Vettlom zaostaja 92 točk, njegov ekipni kolega Felipe Massa pa še 37 več: "Razvoj našega dirkalnika sicer dobro napreduje, a smo, kar se tiče aerodinamike, še daleč zadaj, rekel bi, da za kakšne dva, tri mesece dela. Težko ju bo ujeti, a bomo naredili vse, da nam uspe." Španski dirkač je imel tako prav, ko je pred začetkom dirkaškega vikenda dejal, da omejitev mappinga ne bo pomenila spremembe pri vrhu: "To je zelo majhna sprememba v pravilih in zato res nisem pričakoval, da se bo vrstni red spremenil. Red Bull je bil in je še vedno favorit. Večja sprememba pa prihaja v Silverstonu, bomo videli, če se bo tam kaj spremenilo."
Hamilton bo raje dvakrat premislil
Pa vendarle: tako Ferrari kot McLaren sta letos že večkrat dokazala, da sta lahko na dirki povsem enakopravna ekipi prvakov. Je pa res, da se je na dosedanjih treh dirkah v Valencii izkazalo, da ta proga ne omogoča prehitevanja. Morda bo letos zaradi dveh con za uporabo premičnega krilca in zaradi Kersa kaj drugače. "Ta steza je res obupno težka za prehitevanja. Upam, da bomo čim bliže Red Bulloma in se morda lahko borimo za zmago. Bo tudi mnogo več postankov kot v prejšnjih sezonah, tako da se nam obeta zanimiva dirka," razlaga Lewis Hamilton (McLaren), ki bo startal s tretjega mesta in ima 76 točk zaostanka za Vettlom.
Ob tem prvak iz sezone 2008 obljublja, da bo dvakrat razmislil, preden bo koga napadel, da se mu ne ponovita zgodbi iz Monaka in Montreala. "Rad bi končal dirko. To je ključno. Še naprej bom ostal agresiven, a bom namesto le enkrat, dvakrat razmislil, ali je varno napasti. Če bo treba, bom bolj previden, a če pa se bo pokazala priložnost, bom napadel in skušal tekmeca prehiteti." Pravi še, da kritike, niti besede Nikija Laude, da bo še koga ubil, niso vplivale na njegovo razmišljanje in pristop do dirkanja.