Dvakratnemu svetovnemu prvaku Fernandu Alonsu je v drugem delu kvalifikacij na Hungaroringu odpovedala elektronika njegovega MP4-30, zato je moral tik pred uvozom v bokse parkirati svoj dirkalnik.
Alonso je v želji, da bi se prvič po vrnitvi k McLarnu uvrstil v finalni del kvalifikacij, dirkalnik spravil do garaže, pri čemer so mu pomagali reditelji ob stezi, a kvalifikacij ni smel nadaljevati.
Na vprašanje, ali je še vedno enako motiviran za dirkanje v F1, je 33-letnik odvrnil: ''Da, seveda! Rad sem na stezi, rad dirkam in to je dokaz, kako rad imam ta šport. Ni pomembno, ali si zadnji, 15. ali prvi, želiš si sedeti v dirkalniku in dirkati.''
Čeprav ni izgubil upanja, da bosta McLaren in japonski proizvajalec Honda nekoč spet krojila vrh elitnega dirkaškega športa, pa se Alonso že spogleduje z drugimi dirkaškimi kategorijami.
''Res je, da F1 ni več tako razburljiva, kot je bila v preteklosti. Vozimo dirkalnike, ki so le dve ali tri sekunde hitrejši od GP2. Projekt, na katerem delamo z McLaren-Hondo, mi predstavlja veliko motivacijo. Moj prvi gokart je bil replika McLaren-Honde, zdaj pa sedim v pravem McLarnu. Uživam v procesu, ki smo ga začeli z ničle. A brez testiranj in ob vseh ostalih omejitvah me mikajo druge kategorije,'' je dejal Španec.
''Včasih smo imeli svobodo pri testiranjih in izboljšavah dirkalnika. Če dirkalnik v prvi četrtini sezone ni bil konkurenčen, si do konca lahko ujel priključek. Zdaj so naše roke zvezane. Testirali smo v Jerezu in Barceloni - če si konkurenčen, boš imel dobro sezono, če nisi, boš imel slabo,'' je sklenil nekdanji dirkač Minardija, Renaulta in Ferrarija.
Alonso: Dokaz, kako rad imam F1
Fernando Alonso je zatrdil, da ni izgubil motivacije za dirkanje v formuli 1, kar dokazuje njegova poteza v kvalifikacijah za VN Madžarske.