Predvčerajšnjim so šle povsod po Sloveniji v prodajo prve vstopnice za tekmo, ki bo odprla večnamensko areno v ljubljanskih Stožicah. Direktor članske košarkarske reprezentance Matej Avanzo je z zanimanjem za dogodek zadovoljen: "Po 24 urah je bilo prodanih nekje med 800 in 900 vstopnic. Vse gre po načrtih. Med tednom pričakujemo vzpon prodaje, saj je treba upoštevati, da so ljudje konec tedna na dopustu."
Vseslovenski dogodek
Košarkarska zveza se je z oglaševanjem tekme zares potrudila. Po večjih mestih že visijo jumbo plakati, po Avanzovih besedah pa naj bi v kratkem stekle še preostale oglaševalske akcije. "Vlada ogromno zanimanje, saj ne gre le za košarkarsko tekmo, ampak za vseslovenski dogodek ob odprtju nove dvorane," je povedal direktor reprezentance, ki je prepričan, da bodo Stožice za obračun proti evropskim prvakom napolnjene.
"Bojazni za odpoved ni"
Zaključna dela v dvorani so dobila rep, vendar Avanzo o odpovedi tekme sploh ne želi razmišljati: "Naša naloga je zagotoviti vse pogoje za vrhunsko izpeljavo. Sicer gre pa za prevelik dogodek, da bi vse skupaj padlo v vodo." Več informacij o tekmi s Španijo in tudi nogometni tekmi Slovenije proti Avstraliji, ki ju bo gostil novi stadion v Stožicah, bo Mestna občina Ljubljana v sodelovanju s KZS in Nogometno zvezo Slovenije posredovala 22. julija.