0.30 - približno takrat se bo po srednjeevropskem času začel letošnji Super Bowl. Pri nas si lahko prenos ogledate na televiziji Šport TV.
3 - pesmi naj bi ob polčasu na stadionu odpela Madonna.
3,5 do 4 - milijona ameriških dolarjev stane 30-sekundni televizijski oglas med prenosom velikega finala. Cena ni odvrnila oglaševalcev, saj so ves čas namenjen reklamam razprodali že do lanskega novembra.
4 - ameriške univerze se lahko pohvalijo, da so pri njih študirali bodoči predsedniki ZDA in podajalci na Super Bowl tekmah. To so: U.S. Naval Academy (Jimmy Carter in Roger Staubach), Michigan (Gerald Ford, Tom Brady), Stanford (Herbert Hoover, Jim Plunkett, John Elway), Miami of Ohio (Benjamin Harrison, Ben Roethlisberger).
17,5 - odstotkov vstopnic na tokratni tekmi je dobila vsaka ekipa. Navijači New England Patriots, privrženci moštva New York Giants in ostali ljubitelji ameriškega nogometa, si bodo dvoboj sicer ogledali na Lucas Oil Stadiomu v Indianapolisu, ki sprejme 68.000 gledalcev.
17:14 - je bil končni rezultat Super Bowla XLII, ko so Giants v Phoenixu premagali Patriots. New England pred štirimi leti do finala sicer ni izgubil niti ene tekme v sezoni.
19 - ur televizijskega programa si bodo pred, med in po tekmi lahko ogledali najbolj vneti navijači.
46 - za vse tiste, ki vam rimske številke ne gredo najbolje. To je pravzaprav Super Bowl 46.
48 - minut televizijskih oglasov je bilo med lanskim prenosom Super Bowla. Nekaj podobnega naj bi se zgodilo tudi letos. Pred nami je zelo dolga noč.
150 - šampionskih prstanov bo liga NFL razdelila med igralce, trenerski štab in ostalo osebje zmagovalnega moštva. Vsak je vreden okoli 5.000 dolarjev.
4.000 - ameriških dolarjev je potrebno odšteti za ogled finalnega dvoboja. Vstopnice, ki so bile na voljo v predprodaji za 800 in 1.2000 dolarjev so že prazgodovina.
13.000 - hotelskih sob je v Indianapolisu. Ta konec tedna so vse razprodane, nekatere so šle v promet tudi za 1.700 odstotkov več kot je normalna cena.
25.000 - dolarjev je vreden pokal Vinca Lombardija, ki ga prejme zmagovalno moštvo.
3,64 milijona - kilogramov popcorna bodo pojedli ljubitelji ameriškega nogometa med tekmo.
7 milijonov - Američanov dan po tekmi ne bo prišlo v službo.
12 milijonov - ljudi si bo tekmo ogledalo v restavracijah in barih.
48 milijonov - ameriških prebivalcev si bo hrano naročilo na dom.
113 milijonov - gledalcev si bo po televiziji ogledalo tokratni finale. In to samo v ZDA.
151,6 milijonov - ljudi si naj bi v ZDA ogledalo vsaj del tekme.
1,23 milijarde - litrov piva bodo Američani spili na dan tokratnega Super Bowla. S to količino piva bi lahko napolnili 493 olimpijskih bazenov.
1,25 milijarde - piščančjih perutničk naj bi čez lužo pojedli med Super Bowlom LXVI. To je 5 odstotkov celotne letne prodaje perutničk. Če bi jih nanizali v vrsto, bi s perutničkami dvakrat obkrožili svet.
11 milijard - naj bi med finalno tekmo zapravili ameriški davkoplačevalci. Torej celoten slovenski proračun v enem dnevu. Očitno piščančje perutničke, pivo in popcorn niso tako poceni. V Indianapolisu je cena piščančjih perutničk skoraj dva dolarja, 50 odstotkov cenejša je bila pred pol leta.
1,25 milijarde piščančjih perutničk za Super Bowl
Pred enim največjih spektaklov v letu, no vsaj v Združenih državah Amerike, smo izbrskali nekaj številk. Super Bowl XLVI, ki se bo začel nekaj po polnoči v ponedeljek zjutraj, predstavlljamo nekoliko drugače.