ZZZS: Plačamo tudi šlamparijo

Foto: Žurnal24 Plačilo storitve na ZZZS zavrnejo le, če se jim bolnik pritoži, da ni bila oprav
Pritožbe pacientov. Med najbolj kršenimi pravicami je pravica do kakovostne storitve.
Oglej si celoten članek

“Na fizioterapiji se izvajalka skoraj ni ukvarjala z mano, za domače vaje pa mi je izročila nepopolna navodila,” se nad storitvijo fizioterapevtke s koncesijo pritožuje bralka.

Kot odgovarja Peter Rutar z zavoda za Zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), ta izvajalcu storitev plača, “tudi če je opravljena šlampasto, plačilo zavrnemo le, če zavarovanec v pritožbi trdi nasprotno”.

Če zavarovanec sumi, da storitev ni opravljena skladno z medicinsko doktrino, naj se najprej obrne na izvajalca. Če to ne zadostuje, naj, če gre za koncesionarja, poišče pomoč zastopnika pacientovih pravic, da mu pomaga v pritožbenih postopkih, svetuje Rutar.

Tretjina čez kakovost
Biserka Inkret, zastopnica pacientovih pravic iz Celja, pravi, da se okoli 30 odstotkov pritožb nanaša na kakovost storitev. “Pritoži pa se le pet odstotkov nezadovoljnih pacientov,” dodaja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.