“Na fizioterapiji se izvajalka skoraj ni ukvarjala z mano, za domače vaje pa mi je izročila nepopolna navodila,” se nad storitvijo fizioterapevtke s koncesijo pritožuje bralka.
Kot odgovarja Peter Rutar z zavoda za Zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), ta izvajalcu storitev plača, “tudi če je opravljena šlampasto, plačilo zavrnemo le, če zavarovanec v pritožbi trdi nasprotno”.
Če zavarovanec sumi, da storitev ni opravljena skladno z medicinsko doktrino, naj se najprej obrne na izvajalca. Če to ne zadostuje, naj, če gre za koncesionarja, poišče pomoč zastopnika pacientovih pravic, da mu pomaga v pritožbenih postopkih, svetuje Rutar.
Tretjina čez kakovost
Biserka Inkret, zastopnica pacientovih pravic iz Celja, pravi, da se okoli 30 odstotkov pritožb nanaša na kakovost storitev. “Pritoži pa se le pet odstotkov nezadovoljnih pacientov,” dodaja.
ZZZS: Plačamo tudi šlamparijo
Pritožbe pacientov. Med najbolj kršenimi pravicami je pravica do kakovostne storitve.