Pred kratkim je na magistratu potekal sestanek z ljubljanskim županom Zoranom Jankovićem, da bi bil KPL (njegov lastnik je CPL) naprodaj, pa je predsednik upravnega odbora CPL Stanko Petrič za Finance to izrecno zanikal. Potrdil pa je, da so o tem razmišljali, KPL pa bi prodali le, če ne bi bilo mogoče drugače rešiti CPL.
Jankovića že dolgo zanima nakup KPL, ki ima koncesijo za zimsko službo v MOL, časnik navaja svoje vire. "Celo več. Če do jeseni nakupa ne bo, namerava MOL vzpostaviti novo podjetje, novi KPL, ki bi opravljal zimsko službo," navajajo svoj vir, ki dodaja, da se večinska lastnica CPL, italijanska Patera v lasti Ranka Mimovića, ni udeležila drugega sestanka na magistratu in zato dogovora za zdaj ni.
Cena: 16 milijonov evrov
Neposredni kupec bi bil Javni holding Ljubljana (JHL), v katerem ima MOL 87-odstotni delež. Glede kupnine se omenjata dve možnosti: ali bi za KPL skupaj s 75 odstotki Tovarne asfalta Črnuče (TAČ) odšteli okoli 20 milijonov evrov ali pa naj bi cena za celoten konglometat (CPL, KPL in TAČ) znašala 16 milijonov evrov. Cena je nižja zaradi precejšnjih dolgov CPL, ki ima račune blokirane že tri mesece, KPL pa velja za najbolj zdrav del. Tudi zadnje plače delavcem CPL, ki so grozili s stavko, naj bi bile izplačane iz KPL, potem ko so odstavili direktorja Andreja Koširja, ki naj bi temu nasprotoval.
Ponovno ne objavijo celotnega dopisa režim režim režim
Nobenega komentarja ker spotoma vse brišejo režim
Ponovno oddajam komentar katerega mi uredništvo zavrača. Vse javne ustanove katere plačujemo državljani Slovenije so za javni dobrobit in ne …