Najvrednejša nemška blagovna znamka je znamka proizvajalca vozil Daimler, ki naj bi bila vredna 19,5 milijarde evrov.
Na drugem mestu najvrednejših nemških blagovnih znamk je znamka kemičnega koncerna
BASF (19,1 milijarde evrov), tretja pa je znamka proizvajalca zdravil
Bayer (18,9 milijarde evrov), kaže raziskava družbe Semion Brand Broker, ki jo je
opravila za nemški poslovni tednik Wirtschaftsoche.
Puma v treh letih vrednejša za 112 %
|
Vrednost znamke Puma se je od leta 2004 do leta 2007 povečala za 112
odstotkov. © AFP
|
|
Največji skok na lestvici najvrednejših nemških blagovnih znamk je naredila znamka športne
opreme
Puma
, ki se ji je vrednost od leta 2004 od leta 2007 zvišala za 112 odstotkov na
684 milijonov evrov. Kot je ugotovil tednik, je Puma v treh letih popolnoma spremenila imidž in od
nekoliko staromodnega proizvajalca športne opreme postala ˝lifestyle koncern˝. Največji padec
vrednosti pa je zabeležila blagovna znamka
Siemens
, katere vrednost se je v zadnjih treh letih znižala za 31 odstotkov na
7,37 milijarde evrov.
Raziskava je pri ocenjevanju blagovnih znamk upoštevala več kriterijev, med drugim delež na
trgu, odnos v razmerju s konkurenti in splošni imidž na trgu, ki ga je preverila na podlagi
medijskih poročil in poročil o poslovanju.