Za ljubljanskega župana kandidirajo še Matjaž Glavan, Jože Drnovšek, Jože Jarh in Gregor Škerl. Volitve bodo v nedeljo.
1) MOL je bila lani zadolžena za 134 milijonov evrov. Naj se še naprej zadolžuje? Če da, za katere projekte?
Dolg je v mejah, ki jih določa zakon oziroma zakon dovoljuje celo 40 milijonov večjo zadolžitev. V zadnjih petih letih se je MOL kljub izrazitemu investicijskemu ciklu zadolžila za 77,2 milijona evrov, in sicer za ceste, mostove, garažne hiše, parke, investicije v šole in vrtce, ter športne objekte.
2) Zakaj bi gradili garažo pod tržnico oziroma zakaj ne?
Projekt podpiram, saj ne gre le za garažo, ampak tudi za prenovo celotne tržnice. Seveda je nujno upoštevanje arheološke stroke. Garažna hiša bi bila namenjena stanovalcem, ki bi za parkiranje plačevali 60 evrov na mesec, uporabnikom tržnice in gostom hotela.
3) Katera sta največji uspeh in neuspeh zadnjega ljubljanskega župana?
Največji uspeh je uspešno izvedenih več kot 600 projektov v Ljubljani in izjemno zadovoljstvo Ljubljančank in Ljubljančanov ter dobro sodelovanje vseh v veliki mestni 'družini'.
4) Navedite projekt, po katerem želite biti znani v Ljubljani.
Po na novo urejenem park pri Žalah.
5) Zakaj je/ni življenje v Ljubljani drago?
Življenje v Ljubljani je primerljivo z življenjem v podobnih mestih v Evropi, prav tako tudi v odnosu do drugih slovenskih mest.
1) MOL je bila lani zadolžena za 134 milijonov evrov. Naj se še naprej zadolžuje? Če da, za katere projekte?
MOL se lahko zadolžuje le še za nujne projekte, za katere bomo črpali evropska sredstva in ki so nujni za zagotavljanje zdravega okolja in varnosti Ljubljančanov.
2) Zakaj bi gradili garažo pod tržnico oziroma zakaj ne?
Garaže ne bi gradila, saj eno že imamo v bližini. Gradnja bi uničila Plečnikovo in arheološko dediščino na tržnici oziroma pod njo ter sosednje objekte. Gradnja je tudi v nasprotju s projektom trajnostne mobilnosti Civitas elan, ki spodbuja k razvoju in uporabi javnega prometa.
3) Katera sta največji uspeh in neuspeh zadnjega ljubljanskega župana?
Uspešno ustvarja videz, da dela za skupno dobro, kot hud problem pa bi izpostavila predvsem netransparentno in neracionalno porabo denarja iz proračuna ter odsotnost vsakršnega dialoga – tako v mestnem svetu kot s četrtmi.
4) Navedite projekt, po katerem želite biti znani v Ljubljani.
Sodoben javni prevoz s krožnimi in prečnimi avtobusnimi linijami ter mreža povezanih kolesarskih stez.
5) Zakaj je/ni življenje v Ljubljani drago?
Življenje v Ljubljani je zelo drago – predvsem zaradi visokih cen najema in nakupa stanovanja, zemljišča, poslovnega prostora in enormnega dviga cen komunalnih storitev, ogrevanja ter avtobusnega prevoza.
1) MOL je bila lani zadolžena za 134 milijonov evrov. Naj se še naprej zadolžuje? Če da, za katere projekte?
Ne, saj je iz rebalansa proračuna MOL 2012 razvidno, da je zadolževanje proračuna (osem milijonov evrov na letni ravni) namenjeno le še odplačilu preteklih dolgov (8.907.208 evrov na letni ravni).
2) Zakaj bi gradili garažo pod tržnico oziroma zakaj ne?
Ne bi je gradil, ker je že propadli gradbeni projekt zaradi kulturnih vrednot fizično omejen, v pogojih korektnega javno-zasebnega partnerstva finančno neuresničljiv, zaradi dimenzije gradbišča pa za več let hromilec življenja centra na južnem bregu Ljubljanice.
3) Katera sta največji uspeh in neuspeh zadnjega ljubljanskega župana?
Uspeh so povsem rutinska tlakovanja v centru, neuspeh pa, da je ministrica Majda Širca s 'Plečnikovim' odlokom odstranila njegova ilegalna parkirišča pred arkadami, na Stritarjevi ulici in Ciril Metodovem trgu.
4) Navedite projekt, po katerem želite biti znani v Ljubljani.
Propadli trgovski center v Stožicah bi prestrukturiral v športno infrastrukturo, dogradil igrišča ob stadionu, tja postavil olimpijski bazen Ilirija, gimnastično in teniško dvorano …
5) Zakaj je/ni življenje v Ljubljani drago?
Ja, ker je mestni denar zapravljen večinoma za nasedle investicije, preplačana in nedokončana dela podjetjem v stečaju ali pred njim, ne da bi od tega javni promet, trgovska ponudba in meščani kaj dosti imeli.
1) MOL je bila lani zadolžena za 134 milijonov evrov. Naj se še naprej zadolžuje? Če da, za katere projekte?
Ljubljana se zaradi spremembe financiranja občin težko razvija brez zadolževanja. To se ne sme dogajati za tekočo porabo, ampak za projekte, ki zmanjšujejo stroške mesta, kot so investicije v energetsko varčnost stavb, boljšo oskrbo z vodo, regijski center za ravnanje z odpadki, javni tirni promet ...
2) Zakaj bi gradili garažo pod tržnico oziroma zakaj ne?
Ne bi. V bližini tržnice (Kapitelj, Komenskega ulica) sta dve ne polno zasedeni garaži. Investicija je zahtevna z gradbenega in finančnega vidika ter za čas krize za mesto prevelika. Nesmiselno je tudi z novo parkirno hišo privabljati promet v stari del mesta.
3) Katera sta največji uspeh in neuspeh zadnjega ljubljanskega župana?
Uspeh je na primer most med Njegoševo in Roško cesto, neuspehi pa neobnovljen Plečnikov stadion in neizpolnitev obljub o prostoru v vrtcih za vse ljubljanske otroke ter ceni kvadratnega metra stanovanja pod dva tisoč evri.
4) Navedite projekt, po katerem želite biti znani v Ljubljani.
Za čas recesije je projekt začasne rabe površin za skupnostne mestne vrtove in igrišča primernejši in realnejši odgovor kot začetek ponovne uvedbe tramvaja ali poglobitev železniških tirov skozi Ljubljano.
5) Zakaj je/ni življenje v Ljubljani drago?
Je zaradi naraščajočih cen komunalnih storitev in javnega prevoza ter ni zaradi kulturnih, športnih in družabnih dogodkov, ki dajejo življenju v mestu dodano vrednost.
Čist zadost sem ti jaz, vendar Žurnala ne bereš in ne veš . Moja , ne anketa, ampak napoved je …
Kmetje pardon kmetavzarji , zakaj se vtikate v upravo mesta v katerem ne živite niti z njim niste v nikakršnjih …
Vidiš jaz sem pa vesel in srećčen, ker ti nisi iz LJ . Tudi LJ se ti zahvaljuje !