“Naročnik že preverja, ali izvajalec dejansko ravna z odpadki v skladu s pogodbenimi določili,” so nam zagotovili na direkciji za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo ministrstva za promet, ki je investitor projekta Modernizacija obstoječe železniške proge Divača–Koper, v sklopu katerega podjetje Ceste mostovi (CM) Celje izvaja tudi rekonstrukcijo tovorne postaje Koper.
Po naših neuradnih informacijah naj bi zemljina, ki nastaja pri teh delih, namreč končala v Dragonji na območju Nature 2000. Gre torej za sum še enega v nizu primerov nezakonitega odlaganja zemeljskih izkopov (in gradbenih odpadkov) na Obali. Za odlaganje zemljine mora imeti izvajalec ustrezno okoljevarstveno dovoljenje, ki ga izdaja Agencija RS za okolje (Arso).
Toda dokumentacija, ki se na upravni enoti preverja pri izdaji gradbenega in uporabnega dovoljenja, je eno, dogajanje v naravi pa pogosto nekaj drugega in zato stvar inšpekcije, pravi Brigita Šarc z Arsa. Ocenjuje, da je na Obali velika težava pomanjkanje zemljišč za odlaganje, zato so primeri, ko se ravna kar po domače, čeprav se stanje izboljšuje.
Z inšpektorata za okolje odgovora o ukrepanju še nismo dobili, prav tako nam na vprašanje, kako ravnajo z odpadki, niso odgovorili iz CM Celje.
Zemljina naj bi končala v Dragonji
CM Celje. Sum nezakonitega odlaganja odpadkov.