Generalni direktor Pošte Slovenije Aleš Hauc je pod kazensko odgovornostjo zagotovil, da so z raznosom Slovenskega tednika zaslužili, čeprav je ostalo za skoraj sto tisoč evrov neplačanih računov. Predsednica preiskovalne komisije o predvolilnih brezplačnikih Melita Župevc pa: "Iz sklepov, do katerih smo prišli v preiskovalni komisiji, tega ni mogoče trditi."
Članki mu niso bili všeč
"O vsebini imam svoje mnenje. Veliko člankov je bilo zelo nekorektnih. V posel smo šli, ker je bil dobra priložnost. Nobenih intervencij, pritiskov in še česa ni bilo," je zagotovil Hauc. Člane komisije je zanimalo še, zakaj zaradi neplačevanja računov sodelovanja niso prekinili prej, temveč šele po parlamentarnih volitvah, in ali je navada, da pred izdajo uradnega opomina pošljejo 12 opozoril po elektronski pošti. "Tudi druge stranke večkrat pozovemo," je pojasnil Hauc.
Aleš Hauc na vprašanje, kako je lahko podjetje Zame-tek, ki je izdajalo Ekspres, v štirih dneh po ustanovitvi podpisalo pogodbo s Pošto in dan pozneje že pošiljalo časopise.V te datume se nisem poglabljal, hitrost pa se mi zdi nenavadna.
Pošta je v Slovenskem tedniku, ki ji je dolgoval več kot sto tisoč evrov, oglaševala in oglas plačala (namesto da bi pobotala terjatve). "Direktno nismo plačali ničesar, vse je šlo prek Media Polisa, ki je bil izbran na razpisu. Odločitev, da oglašujemo v Slovenskem tedniku, so sprejele strokovne službe," je dejal Hauc.
"Na podlagi dokumentacije in današnjega zaslišanja izhaja, da je bila Pošta po domače povedano zelo prijazna," pa je komentirala Melita Župevc.