V ZD Ljubljana zaznavajo težave pri delovanju zdravstveno-informacijskega sistema, ki jih prednostno odpravljajo.
Paciente z nujnimi stanji, denimo z bolečinami v prsnem košu, trebuhu ali z visoko vročino so sprva prosili, naj jih pokličejo, toda ker so ugotovili, da prihaja tudi do izpadov telefonskih linij, so na novinarski konferenci pojasnili, naj pridejo osebno, če stika niso uspeli vzpostaviti.
"Izvajamo celovito prenovo našega omrežja, za to smo si prizadevali več let. Smo sredi prenove, v zadnjih dneh je prišlo do nepričakovanih zapletov, ki žal vplivajo tudi na področje dela s pacienti," je na konferenci pojasnil namestnik direktorice za informatiko Boštjan Pate. "Tako v zadnjih treh dneh občasno portal za paciente ni bil dostopen ves čas, danes zjutraj pa smo v nekaterih ambulantah zaznali težave z dostopnostjo do našega informacijskega sistema in nekaj težav v laboratorijih," so še dodali. Obenem so poudarili, da teh zapletov vnaprej ni bilo mogoče predvideti ter da se njihovi zaposleni trudijo, da bi čim prej rešili nastalo situacijo. "Prosimo za razumevanje," so dejali. Dela bodo trajala še v mesecu decembru, tako da prosijo za razumevanje, tudi če se nastala situacija v tem časovnem razponu ponovi.
"Ne gre za kakršen koli kibernetični napad, tega nismo zaznali. Vsega žal ni možno predvideti, tekom prenove, ki smo jo začeli izvajati od 15. novembra, je prihajalo do kratkotrajnih prekinitev, a so bile kontrolirane. V prejšnjih dneh pa je prišlo do prekinitev, ki niso bile nadzorovane in jih nismo mogli predvideti," so še pojasnili v ZD Ljubljana.
dezurni@styria-media.si
Prenavljajo in prenavljajo, denar pa teče - in to je, glede na vse dosedanje 'dosežke', edini cilj, kajne ! Da …
Bili so časi, ko so zdravniki prišli k pacientu na dom. Kako bo nekdo starejši z bolečinami prišel v ZD. …
Dobra fora za klic na test