Namen klicnega centra je podajanje informacij o obnovi po avgustovskih katastrofalnih poplavah, ne glede na to, kateri resor je primarno odgovoren za zagotovitev informacije, so pojasnili v Ukomu.
Klicni center bo dosegljiv na telefonski številki 114. Deloval bo vsak delovni dan med 8. in 16. uro in ob sobotah med 8. in 13. uro. Ob morebitnih spremenjenih okoliščinah pa se lahko delovni čas klicnega centra prilagodi, so še zapisali.
"Klicni center bo namenjen tako obveščanju kot tudi ozaveščanju prebivalcev na prizadetih območjih, predvsem pa pomoči pri reševanju konkretnih situacij. Povratne informacije, ki jih bodo prejeli svetovalci v klicnem centru, bodo služile odločevalcem pri oblikovanju dodatnih ukrepov za učinkovitejšo pomoč na terenu," so še navedli v Ukomu.
Center bo vodil Andrej Šter z ministrstva za zunanje in evropske zadeve, delo v njem pa bodo opravljali uslužbenci ministrstev in vladnih služb, ki so želeli pomagati prebivalcem, prizadetim ob poplavah. Sredstva za delovanje klicnega centra bodo zagotovila ministrstva in vladne službe v svojih finančnih načrtih.
Nekdo je dobil dobro službo, očitno je bil samo to namen.
Vse je boljše kot nič !
Hitro so ustanovili klicni center, joj, joj, ....