Zavajanje z oglasi

Foto: Saša Despot Breda Kutin
Test ZPS. Slovenska vina so se odrezala najbolje.
Oglej si celoten članek

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je tržnemu inšpektoratu prijavila trgovca Spar in Tuš zaradi suma zavajajočega oglaševanja. Podjetji uporabljata slogana Najcenejši v Sloveniji (Spar) in Dokazano najcenejši v Sloveniji (Tuš), to pa sta trditvi, ki temeljita na podatkih leaflet monitoringa raziskovalne hiše GFK in se nanašata na drugo obdobje, je prijavo argumentirala predsednica ZPS Breda Kutin.

V sklopu akcije Precenimo cene ZPS ugotavlja, da se je med oktobrom in novembrom v povprečju več prehranskih izdelkov pocenilo kot podražilo. “Edina skupina, kjer smo v povprečju zaznali večje podražitve, je zelenjava, in sicer za dobrih sedem odstotkov,” pravi Kutinova.

Sicer pa je ZPS tokrat opravila test 16 penečih vin (domačih in tujih, dve od njih sta bili šampanjca) in ugotovila, da se slovenska (od osem do 13 evrov za steklenico) lahko primerjajo ali pa so po senzoričnih lastnostih celo boljša od tujih (do 40 evrov na steklenico). Pri tem ZPS izpostavlja Zlato radgonsko penino (11,39 evra) in penino Pullus (10,13 evra), ki sta prejeli boljšo oceno kot šampanjec Moët&Chandon Nectar Imperial (44,9 evra).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.