V primerjavi z lanskoletnim povprečjem je bilo zaupanje potrošnikov višje za 8 odstotnih točk.
Zadnje tri mesece se kazalnik zaupanje enakomerno izboljšuje (za dve odstotni točki). V tem mesecu je dosegel najvišjo vrednost po lanskem septembru.
K zvišanju vrednosti kazalnika zaupanja so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede brezposelnosti v Sloveniji v prihodnjih 12 mesecih, ocenjujejo na Statističnem uradu RS. Prav to ravnotežje se je med vsemi v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšalo, in sicer za 4 odstotne točke.
Najbolj se je v primerjavi z aprilom popravila vrednost kazalnika "splošna gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih". Za devet odstotnih točk je bila višja od aprilske vrednosti in za 11 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Kako se je spremenila gospodarska situacija v Sloveniji v preteklih 12 mesecih? Maja je 82 odstotkov anketiranih menilo, da se je ta malo ali zelo poslabšala, 14 odstotkov pa, da je ostala enaka.
Zaupanje potrošnikov se krepi
Zaupanje potrošnikov znova večje. Maja je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov za dve odstotni točki višja kot aprila.