V primerjavi s prejšnjim mesecem se je julija zaupanje potrošnikov izboljšalo, saj se je kazalec zvišal za eno odstotno točko. Glede na prejšnje leto pa je zadovoljstvo upadlo, saj je kazalec po danes objavljenih podatkih državnega statističnega urada nižji za dve odstotni točki.
Optimizem glede brezposelnosti, a slabša pričakovanja
K mesečni rasti kazalnika so prispevale predvsem bolj optimistične napovedi potrošnikov glede stopnje brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih. Vrednost tega kazalnika je bila namreč julija v primerjavi s predhodnim mesecem za sedem odstotnih točk nižja, kar pomeni, da gre za izboljšanje.
Po drugi strani so se vrednosti polovice drugih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov, julija na mesečni ravni prav tako znižale, kar pa pomeni, da so pričakovanja slabša. Potrošniki so bolj pesimistični glede možnosti za izboljšave v svojih domovih. Kar 69 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da sploh ni verjetno, da bi za izboljšave v domu v prihodnjem letu porabili večje vsote denarja.