"Ko sem šel na očesno kliniko, sem opazil, da je pred njo zapornica, za njo pa parkirni prostori, namenjeni zaposlenim. Ne bi bilo bolj smiselno, da bi parkirišče zagotovili pacientom in obiskovalcem?" se je vprašal bralec.
V Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Ljubljana so povedali, da na celotnem območju UKC upravljajo z 996 parkirnimi prostori, ki niso namenjeni pacientom in obiskovalcem, ampak zaposlenim, invalidom, dostavnim vozilom, servisnim službam ... "Od tega je 29 parkirnih prostorov namenjenih izključno invalidom," so dodali. Omenjeni parkirni prostori sicer zadostujejo za približno 11 odstotkov zaposlenih. Zakaj dajejo tem prednost pred strankami, niso odgovorili.
Za obiskovalce sta garaži
V UKC tudi ne predvidevajo, da bi zagotovili dodatne parkirne prostore, ker na svojih funkcionalnih zemljiščih za to nimajo dovolj prostora. Za obiskovalce pa jih ne predvidevajo, ker so v bližini UKC v zadnjih letih zgradili dve parkirni hiši, so pojasnili.
Cene v teh garažah so zasoljene – za eno uro parkiranja je treba plačati dva evra. Prav te cene so trn v peti številnim, ki parkirajo v okolici UKC. V kliničnem centru se zagovarjajo, da na te ne morejo vplivati.
Anderlič s pomočjo MOL
Obe parkirni hiši sta v lasti Jožeta Anderliča; za Garažno hišo Šentpeter mu je zemljišče prodala celo Mestna občina Ljubljana (MOL), in sicer še med županovanjem Danice Simšič. Zakaj so to storili in zakaj niso raje sami ali v javno-zasebnem partnerstvu zgradili garaže ter tako vplivali na ceno parkiranja, na MOL včeraj niso odgovorili.
In koga bi morali voliti??? Leve smo, desne smo - rezultat pa vidimo in občutimo. Imaš morda pametno rešitev, pa …
Ampak šele mnogo mnogo kasneje kot mi sirotinje.
ZD Moste Fizioterapija. Mesta namenjena invalidom in poškodovancem so zasedli doktorji in sestre. Ti pa racaj, racaj , mogoče ti …