Šest od devetih ponudnikov socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu je Mestna občina Ljubljana (MOL) zavrgla, ker njihove ponudbe niso bile oštevilčene ali parafirane na vsaki strani. Ponudniki, ki jim na javnem razpisu maja letos ni uspelo, so ogorčeni, ker naj bi brez koncesije ostali “zaradi banalnosti”.
Še dva ponudnika sta bila neuspešna, ker nista priložila ustreznih dokazil, tako da je na koncu ostala le ponudba Zavoda za socialno oskrbo Pristan Podnanos, ki je ustrezal vsem pogojem.
V skladu z zakonodajo
“Potrebe za ponovitev razpisa v tem primeru ni bilo, ker je bilo med ponudniki mogoče izbrati ustreznega izvajalca,” je povedala Tilka Klančar, načelnica oddelka za zdravje in socialno varstvo MOL. Pojasnila je še, da se po zakonu o socialnem varstvu zoper odločbo o podelitvi koncesije ponudniki ne morejo pritožiti, možen pa je upravni spor.
Zavod Pristan je bil tako v postopku izbran, dejavnost pa bo začel izvajati 1. decembra. Koncesionar bo storitev v polnem obsegu začel izvajati najpozneje 1. julija, celoten obseg storitve pomoč na domu pa je 36 tisoč ur na leto, so še povedali na MOL.
Zaradi površnosti so ob koncesijo
Socialno varstvo. Šest od devetih ponudb je na javnem razpisu odpadlo zaradi neizpolnjevanja pravil.