Telekomunikacijska podjetja bodo uporabnikom, ki zaradi izpada električne energije na ponudnikovi opremi med ledeno ujmo niso mogli uporabljati njihovih storitev, vrnili del februarske naročnine.
Pri T-2 in Telekomu Slovenije bodo sorazmerno znižanje naročnine za dni, ko je nastal izpad njihovih storitev, prikazali na računu za marec ali april, ki ga bodo naročniki dobili aprila ali maja.
Kontaktirajte ponudnika
Drugi operaterji bodo sorazmerno znižanje naročnine reševali individualno. Pri Amisu so za uporabnike pripravili spletni obrazec, s katerim lahko prijavijo nedelovanje storitev, naročniki Telemacha pa lahko znižanje naročnine zahtevajo tako, da družbo kontaktirajo prek telefona ali e-pošte. Uporabniki Tušmobila se lahko s prejetim februarskim računom na ponudnika obrnejo na različne načine, največ pa se jih odloči za obisk ene izmed poslovalnic. Podobno velja za Simobil, kjer pa za zdaj niso prejeli veliko prošenj.
Simobil se zgovarja na 8. in 9. člen pogodbe o splošnih pogojih in zagotavljajo da ne bomo dobili ničesar! Ne …
Ne vem če bo tole s Telekomom držalo, da kar sam od sebe prizna popust oz. manjše plačilo položnice, ker …