"Ne vem, zdi se, da kot da skušajo ustvariti še večji kaos, forsirajo druge oziroma želijo nas legalne taksiste povoziti," se je ob napovedanih spremembah, ki naj bi jih vpeljal predlog zakona o prevozih v cestnem prometu, spraševal Tomo Žmavc, predsednik ljubljanske najstarejše taksi službi, Taxi društva Ljubljana. Sami z napovedanimi spremembami niso bili seznanjeni, a poudarjajo, da je najbolj pomembno, da bo tudi Uber pri morebitnem vstopu na slovenski trg moral ravnati po enakih predpisih, ki zajemajo tudi taksiste.
Podobno poudarjajo tudi pri družbi Hopin Taxi, kjer so za Žurnal24 povedali, da so vedno zagovarjali stališče, da morajo vsi ponudniki na trgu prevozov - tudi Uber v našem primeru - imeti iste pogoje za delovanje in se morajo držati istih zakonov in lokalnih določil.
Kot smo že poročali pred dobrim tednom, je namreč infrastrukturno ministrstvo pripravilo zakonodajo, ki naj bi med drugim v Sloveniji omogočila prihod Uberja ... Kljub preteklemu lobiranju in pogojevanju svojega prihoda s spremembami so na Uberju povedali, da s spremembami tudi oni niso bili predhodno seznanjeni. A novi predlog gotovo vsebuje njihovo željo, da bi lahko le en sam potnik naročil tudi občasni prevoz, ki je bil doslej namenjen le skupini potnikov, kar pomeni, da bodo taksisti izgubili absolutni primat.
Bo za spremembe zmanjkalo časa? Na ministrstvu za infrastrukturo so za Žurnal24 napovedali, da bo vlada predlog sprememb zakona o prevozih v cestnem prometu predvidoma sprejela konec februarja 2018, nato pa ga bodo v državni zbor poslali po skrajšanem postopku, kar pomeni, da bi lahko vsaj v teoriji še ujeli zadnjo sejo državnega zbora. Rok za javno obravnavo predpisa je sicer do 28. februarja 2018.
V primeru daljšega usklajevanja ali koalicijskih nasprotovanj pa se lahko hitro zgodi, da bo ministrstvu Petra Gašperšiča za spremembo omenjenega zakona zmanjkalo časa.
Kdaj sem vam že rekel, da v Sloveniji ter EU vlada novodobni nacifašizem, da je za zločince tipa Kacin, Peterle, …
Mislim da je res bistveno da so pogoji za Uber enaki kot za taksiste. "Poenostavitve" bi dopustil za okvire delitvene …
Taksi mafija je zelo močna in služijo predvsem z nategovanjem turistov, ter s tem delajo škodo turizmu. Pri storitvi UBER, …