Zakon je "življenjsko pomemben"

Foto: Žurnal24 (Foto: Žurnal24)
Predsednik OZS Štefan Pavlinjek: vsi napori so zdaj usmerjeni v ponovno obravnavo novele zakona o prevozih v cestnem prometu, ki je bila včeraj zavrnjena na parlamentarnem odboru.
Oglej si celoten članek

Člani odbora za promet so namreč z osmimi glasovi za in prav toliko proti zavrnili omenjeno novelo, ki je eden izmed zakonov, s katerim je vlada odgovarjala na zahteve Obrtne zbornice Slovenije (OZS).

Pavlinjek je za zurnal24.si dejal, da se zdaj osredotočajo predvsem na to, da bi zakon vnovič spravili v državni zbor, saj je ta po njegovem mnenju "življenjsko pomemben" za slovensko gospodarstvo.

"To je bilo nerodno s strani vodje odbora, ko je videl, da zakon ne bo šel skozi, saj je bilo v interesu vlade, da se sprejme, in bi moral iti skozi," je dejal sogovornik.

Sekretarka odbora za promet Slavica Andoljšek Pucihar je za zurnal24.si dejala, da je bilo na odboru od 17 članov prisotnih 16 poslancev. Osem poslancev je bilo za sprejetje novele zakona, osem pa jih je bilo proti.

"Postopek je popolnoma čist," je dejala Andoljšek Pucihar in dodala, da včerajšnje odločitve odbora ne bi mogli preprečiti.

Z zavrnitvijo predloga s strani matičnega delovnega telesa se je namreč zakonodajni postopek zaključil.

V naslednjih dneh se bodo tako sestali s poslanskimi skupinami in tako poskušali doseči, da bodo usklajeno novelo zakona v parlamentarno proceduro vložili poslanci.

Na OZS upajo, da bo "prevladala trezna pamet", sicer bodo morali, kot je dejal Pavlinjek, spet zaostriti svoja stališča. Sama odločitev o preklicu zapore Slovenije tako še ni sprejeta. O tem bodo odločali 20 maja.

Kaolicija razoačarana
V koaliciji so po poročanju STA poudarili, da je zavrnitev novele slabo, saj bi ta prispevala k zmanjšanju posledic krize na avtoprevozniško dejavnost, v opoziciji pa so zatrdili, da bi bil namesto novele boljši nov zakon.

Peter Verlič (SDS) je navedel, da toliko dopolnitev, kot jih je vseboval predlog novele, ni "spodobno".

Novela po njegovem mnenju ni izpolnjevala nobenih kriterijev za obravnavo po nujnem postopku. V zvezi s predlaganimi plačilnimi roki za avtoprevoznike pa je dejal, da težav s plačilno nedisciplino nimajo težav le v tej dejavnosti.

Janko Veber pa je v imenu poslanske skupine SD zatrdil, da je želela vlada z novelo urediti plačilne roke za plačilo voznine avtoprevoznikom. Obenem je spomnil, da je bil to eden od zakonskih predlogov, ki jih je Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) izpogajala od vlade.

Izboljšanje plačilne discipline

Po načrtih vlade naj bi zakonska novela prispevala k zmanjševanju posledic krize na avtoprevozniško dejavnost, uredila odnose v avtoprevozništvu in plačilno disciplino.

Predlog novele je določal 30-dnevni plačilni rok s solidarno odgovornostjo, z njo pa je vlada želela poenostaviti tudi inštitut preverjanja in potrjevanja dovolilnic v podjetjih ter določiti okvir pristojnosti in nalog direkcije za javni potniški promet.

Z ustanovitvijo direkcije naj bi se zagotavljala višja stopnja strokovne samostojnosti, učinkovitosti in kakovosti pri opravljanju in vodenju nalog sistema gospodarske javne službe potniškega prometa. V ta namen bi se po noveli združili kadrovski in finančni viri, kar bi po mnenju vlade pomenilo tudi bolj sistemsko in racionalno rabo proračunskih sredstev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.