Potem ko se je prejšnji teden del štajerske javnosti negativno odzval na marketinško akcijo Športnega centra Pohorje (ŠCP), imenovano "Zagrepčanka", ki je hrvaškim državljanom ponujala ugodne cene za nakup smučarskih vozovnic, so danes iz ŠCP sporočili, da je akcija odpovedana. Hrvaški partner je namreč odstopil od pogodbe, pojasnjujejo v ŠCP.
"Obveščamo vas, da je naš poslovni partner s Hrvaške Radio Kaj s svojimi poslovnimi partnerji zaradi izredno negativne kampanje v slovenskih medijih odstopil od pogodbe, ki je bila osnova za izpeljavo projekta smučarske vozovnice Zagrepčanka," je v sporočilu za javnost zapisal direktor ŠCP Srečko Vilar.
Prekinili pogodbo
Projekt, ki so ga v sodelovanju s hrvaškimi poslovnimi partnerji pripravljali od jeseni 2011, so odpovedali in zaključili z današnjim dnem, ko bi se vozovnice morale uradno začeti prodajati. Ob tem ŠCP obžaluje, da bo zaradi nastale situacije primoran prekiniti dolgoročno aktivno pospeševanje prodaje turističnega destinacijskega produkta "Pohorje na Hrvaškem". Ob tem ocenjuje, da bosta zaradi tega verjetno celotna regija in ŠCP na dolgi rok utrpela poslovno škodo.
Vilar pojasnjuje, da namen akcije ni bil postavljanje drugih smučarskih vozovnic v slabši položaj, ampak da je šlo za širšo marketinško akcijo z namenom pozicioniranja turistične destinacije Maribor z okolico, ki pa, kot piše, "žal ni bila pravilno razumljena in je dobila izredno negativno konotacijo".
Razlika v ceni
Marketinška akcija "Zagrepčanka" je del štajerske smučarske javnosti vznemirila predvsem zaradi razlike v ceni glede na karto "Mariborčanka". Prva je namreč predvidela ceno 99 evrov za odrasle in 48 evrov za otroke, veljala pa bi na mariborskem in areškem Pohorju v času nočne smuke in vsako soboto v času obratovanja smučišč.
"Mariborčanko" pa bodo lahko smučarji koristili na Mariborskem Pohorju vsak dan smučarske sezone od torka do sobote na nočni smuki in poljubnih desetkrat v sezoni na dnevni smuki. Cena te vozovnice je za odrasle 295 evrov, za otroke pa 199 evrov.
Se strinjam. Če bi že od štarta pojasnili, da razliko v ceni krije pokrovitelj Radio Kaj s partnerji, ne bi …
Pač bebčki na ŠC Pohorje, k ne znajo skomunicirat elementarne stvari. E, nije žvaka za seljaka.