Med kolesarji in pešci z obeh strani meje se je bodoča kolesarska pot od Solkana do Plav vzdolž železnice in reke Soče že dobro prijela, čeprav je še vedno makadamska in bo, kot kaže, takšna še okrog tri leta.
Gradbenega dovoljenja še ni
“Na prvem delu trase so še vedno nerešene težave z lastnikom zemljišča. Na delu trase v Občini Kanal ob Soči pa so še težave s parcelacijo zemljišča, ki je še v teku, tako da nobeden od obeh delov še nima pravnomočnega gradbenega dovoljenja,” je Oton Mozetič, svetovalec za investicije na novogoriški mestni občini, zaplete pojasnil za zamejski Primorski dnevnik.
Investicija. Zdaj makadamsko traso vodovoda bodo preplastili z asfaltom, širina vozišča bo 2,25 metra, na vsaki strani bo polmetrska utrjena bankina, ob robu pa dober meter visoka varovalna ograja.
9,3-kilometrski odsek
Kolesarji in pešci tako zdaj uporabljajo traso pred kratkim končanega vodovoda, prava kolesarska steza pa bo po njej urejena predvidoma v treh letih. Odsek, dolg 9,3 kilometra, katerega ureditev je ocenjena na 2,5 milijona evrov, je država umestila v projekt glavne državne kolesarske povezave Nova Gorica–Predel. Gradbena dela na krajšem, slaba dva kilometra dolgem odseku bo tako izvajala država, na daljšem pa novogoriška mestna
občina.
Tudi ograja na kamnitem zidu železnice ni povezana z urejanjem kolesarske poti, temveč je del zaključnih del trase vodovoda. Ograjo so zahtevale Slovenske železnice, saj je ista trasa tudi vzdrževalna pot za železniško progo – poteka namreč tik ob njej – pa tudi za vodovod.