Z morebitnimi novimi podaljšanji mestnih linij v primestje, za katere bo v
prihodnosti zaprosil Ljubljanski potniški promet (LPP) Direkcijo Republike Slovenije za ceste
(DRSC) po prodaji primestnega prometa drugemu prevozniku, se bo moral strinjati tudi novi
koncesionar.
Tina Bučić iz direkcije je pojasnila, da zakon o prevozih v cestnem prometu
določa, da se javni linijski prevozi v mestnem prometu opravljajo znotraj naselja, le izjemoma in v
manjšem obsegu pa lahko tudi s sosednjimi naselji, če je to zaradi dnevne migracije ljudi v večje
mesto potrebno, če ne posega v izvajanje javnega linijskega prevoza potnikov in če občina za to
pridobi dovoljenje.
DRSC za primere, kot je Škofljica, kjer imajo koncesije za izvajanje javnega potniškega
prometa tudi drugi koncesionarji, ni prejela še nobene vloge za podaljšanje prog mestnega prometa
LPP.
“Če bi takšno vlogo prejeli, bo najprej treba pridobiti soglasje vseh obstoječih
koncesionarjev, ki izvajajo prevoze na tem področju. To je še posebej pomembno, če gre za linije,
kjer so prihodki od prodaje vozovnic sorazmerno visoki oziroma linije profitabilne,” je dodala
Bučićeva.
Pod enakimi pogoji
Če bo do prodaje primestnega prometa, prenešenega iz javnega podjetja LPP na Bus, res
prišlo, bo po napovedih DRSC novi koncesionar vozil na linijah po voznih redih kot sedaj vozi
primestni LPP oziroma pod enakimi pogoji kot drugih 44 koncesionarjev.
Za vsako bo treba prositi
Če bo LPP zaprosil za podaljšanje mestnih prog v predmestju, se bo s tem moral strinjati tudi novi lastnik.