Na osrednje slovensko letališče Jožeta Pučnika na Brniku letita dva nizkocenovnika - poleg Easyjeta, ki Ljubljano povezuje z Londonom, tudi madžarski Wizz Air, ki iz Ljubljane leti v Bruselj in London. Na Aerodromu Ljubljana, ki upravlja brniško letališče, si prizadevajo, da bi ponudbo na Brniku dopolnili z novimi ponudniki in novimi destinacijami, pa tudi, da bi obstoječa prevoznika povečala število frekvenc na obstoječih in dodala nove destinacije.
Mnogi upajo, da bo Aerodrom z novim lastnikom, nemškim Fraportom, privabil več prevoznikov, tudi nizkocenovnih. A v Aerodromu opozarjajo, da je ponudba nizkocenovnih letov povezana s konkurenčnostjo destinacije kot celote. Pri vsakem prevozniku, pri nizkocenovnikih pa še toliko bolj, je edino zagotovilo za operacijo ustrezno polnjenje letal za ustrezno ceno.
Adria Airways se prilagaja, pravijo
Svojo strategijo aktualnim smernicam razvoja v letalski industriji prilagaja tudi edini slovenski letalski prevoznik Adria Airways, ki se želi iz klasičnega regionalnega prevoznika preleviti v hibridnega letalskega prevoznika in se tako približati nizkocenovnikom.
Uvedli so nižje cene za zgodnejši nakup vozovnic, pred kratkim pa tudi nižje cene za nakupe v zadnjem hipu. Ohranjajo vse storitve, ki so za potnika pomembne, kot so dober vozni red in leti na primarna letališča, hkrati pa odpravljajo storitve, ki zanje niso tako pomembne. V ekonomskem razredu so npr. ukinili postrežbo in uvedli možnost nakupa hrane in pijače na letalu.
Pojavlja se tudi vprašanje, kaj bi za poslovanje Adrie pomenilo, če bi na Brnik prišlo več nizkocenovnikov. Ti so že zdaj tu, pa tudi v bližnji okolici, a jim zelo uspešno konkuriramo, odgovarjajo v slovenskem letalskem prevozniku.
Prvo še črpalko chemtrailsov postavite, pol pa itak ni problema preživet.<br />Bo geoinženiring glavni biznis Adrie, tako kot to počne …