Izklicna cena za zmagovite smuči slovenskega orla Petra Prevca je bila 360 evrov, kolikor znaša celoletno botrstvo za enega otroka. Dražitelji pa so bili pripravljeni zanje odšteti veliko več. Dražba se je zaključila pri 45.000 evrov. Ta znesek bo omogočil enoletno botrstvo 125 otrokom.
Največ so bili pripravljeni odšteti v podjetju Bauhaus. Po zmagi na dražbi so povedali, da bodo smuči na ogled v njihovih poslovalnicah, kjer se bodo ljudje z njimi lahko tudi fotografirali.
Dražba je bila dramatična, precej dolgo je bil vanjo vključen tudi anonimni dražitelj, na koncu pa sta se za smuči udarile LL Grosist (hčerinska družba Ljubljanskih lekarn) in Bauhaus, ki je bil na koncu pripravljen ponuditi največ. V dražbi sta poleg direktorja Bauhausa Sama Kupljena sodelovala še Nina RusTuruk iz družbe Žito Podravka in dražitelj Tomas, ki je želel ostati anonimen. Pozneje se jim je s ponujenimi 23.000 evri pridružila še Nataša Šinkovec iz LL Grosista, izklicno ceno 14.250 pa je Kupljen v slabe pol ure zvišal vse do 40.000 in nato na 45.000 evrov.
Do kam bi šli, bo ostalo skrivnost
Do kam so bili pripravljeni iti, direktor Bauhausa ni želel razkriti. "To naj ostane skrivnost," je povedal za zurnal24.si. "Že na začetku smo se glede dobrodelnih aktiovnosti Bauhausa odločili, da bomo vlagali v projekte, ki so povezani z otroki. Najprej so bili to različni projekti vrtcev in šol, projekt Botrstvo pa spremljamo že od samega začetka," je dejal Kupljen. Poleg rednih prispevkov, ki jih ni želel razkriti, se vedno udeležujejo tudi dražb za projekt Botrstvo.
"Kupili smo majico Chelsea in Ronalda, ne gremo pa vedno do konca. Nismo kupili rumene majice, pa dresa Dragića in Kopitarjeve hokejske palice," pravi Kupljen. Kar so kupili, "pa ne gre v trezor podjetja, ampak so vse javnosti na ogled, odprti smo 360 dni na leto, obiskovalcem pa bomo omogočili, da se bodo s smučmi tudi slikali," je še povedal Kupljen.
Dosedanji rekord je bil 15.100 evrov
Dosedanji rekord za najvišji znesek si je lastil zmagovalni dres nogometnega kluba Chelsea, na katerega so se podpisali vsi nogometaši kluba, ki so leta 2012 v Münchnu postali zmagovalci Lige prvakov. Leta 2014 so ga prodali za 15.100 evrov, prav tako Bauhausu.
S temi smučmi je Prevc postal svetovni prvak
Smuči, ki so Prevca spremljale na vseh skakalnicah, imajo za športnega asa zelo veliko vrednost. "So izjemno pomemben del opreme, saj so smuči krila skakalca in ko enkrat najdeš take, ki ti ustrezajo, jih imaš vso sezono ob sebi in skrbiš zanje. Te so res super," je o smučeh povedal Prevc. Z njimi je postal svetovni prvak, dobitnik velikega kristalnega globusa in zmagovalec novoletne turneje.
Vse skupaj je politično začinjeno ! Val 202 je RTVS ,ki ga financiramo državljani in služi obstoječi politični srenji ,kar …
Vsi bi se kitili z tujim perjem.
Ljubljanske lekarne? A niso oni kvazi javno podjetje? Kako potem lahko zapravljajo denar za take nakupe?