Za preobrazbo 30 tisočakov

Foto: Žurnal24 Jakič upa, da bodo v prihodnosti na svoji spletni strani prodajali tudi vstopnic
Javni zavod Šport Ljubljana. Ima novo podobo in spletno stran.
Oglej si celoten članek

Mestna občina Ljubljana (MOL) je za novo podobo javnega zavoda Šport Ljubljana, prej Zavod Tivoli, plačala 13.500 evrov, zavod pa je za prenovo spletne strani dodal 16 tisočakov. Na tej (še) ni mogoče kupiti vstopnic za dogodke v Stožicah ali Tivoliju, ker se zavod s tem za zdaj ne ukvarja.

“Zdaj je prodaja odvisna od organizatorjev dogodkov, v prihodnje pa si želimo, da bi to počeli mi. To bi bil za nas vir dodatnega zaslužka,”
pravi direktor Športa Ljubljana Roman Jakič. Ta upravlja 78 športnih objektov v MOL, pričakujejo pa, da jim bo občina kmalu v upravljanje dala tudi hipodrom Stožice. Letni proračun zavoda je dobrih šest milijonov evrov, ima pa več kot sto zaposlenih.

Na javni anonimni natečaj za novo podobo je MOL sicer povabila 11 oblikovalskih agencij, pravočasno je prispelo 19 ponudb, zmagala pa je rešitev Žareta Kerina iz oblikovalske skupine Futura. Zakaj so izbrali njegovo, na MOL niso odgovorili.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.