Mestna občina Ljubljana (MOL) je za novo podobo javnega zavoda Šport Ljubljana, prej Zavod Tivoli, plačala 13.500 evrov, zavod pa je za prenovo spletne strani dodal 16 tisočakov. Na tej (še) ni mogoče kupiti vstopnic za dogodke v Stožicah ali Tivoliju, ker se zavod s tem za zdaj ne ukvarja.
“Zdaj je prodaja odvisna od organizatorjev dogodkov, v prihodnje pa si želimo, da bi to počeli mi. To bi bil za nas vir dodatnega zaslužka,” pravi direktor Športa Ljubljana Roman Jakič. Ta upravlja 78 športnih objektov v MOL, pričakujejo pa, da jim bo občina kmalu v upravljanje dala tudi hipodrom Stožice. Letni proračun zavoda je dobrih šest milijonov evrov, ima pa več kot sto zaposlenih.
Na javni anonimni natečaj za novo podobo je MOL sicer povabila 11 oblikovalskih agencij, pravočasno je prispelo 19 ponudb, zmagala pa je rešitev Žareta Kerina iz oblikovalske skupine Futura. Zakaj so izbrali njegovo, na MOL niso odgovorili.
Za preobrazbo 30 tisočakov
Javni zavod Šport Ljubljana. Ima novo podobo in spletno stran.