Za ovire krivi javni partnerji

Foto: Žurnal24 Čez dober mesec bi morali po prvih napovedih že nakupovati v nakupovalnem središ
Fazna gradnja potniškega centra Emonike je odvisna tudi od tehničnih zahtev.
Oglej si celoten članek

“Aktualni zazidalni načrt zahteva gradnjo celotnega projekta Emonika istočasno, a ob tem ne upošteva zahtev trga in trenutne situacije, se vmešava v poslovne odločitve investitorja in ob tem diskriminira Emoniko v primerjavi z drugimi nepremičninskimi projekti v Ljubljani,” je oster Csaba Toth, direktor Trigranitove Emonike, ki bo gradila potniški center.

Za stolpnico vse nared
Pravi, da si tudi sami, kot zahtevajo tako Mestna občina Ljubljana (MOL) kot Slovenske železnice (SŽ), želijo čim prej začeti gradnjo avtobusne in železniške postaje, a da je to odvisno od pogojev, ki niso v njihovi pristojnosti. Za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo stolpnice pa imajo že skoraj pol leta pripravljeno vso dokumentacijo.

Tako MOL kot SŽ so jasno povedale, da ne bodo dopustile gradnje komercialnega dela projekta, ne da bi ob tem začeli graditi tudi postajo. V Emoniki si želijo fazno gradnjo; Toth pravi, da tudi banke ponujajo financiranje za “smiselno in izvedljivo faznost gradnje”.

Zmotilo ga je tudi, da župan Zoran Janković pričakuje gradnjo vse komunalne infrastrukture hkrati. Toth pravi, da bi bilo ob logičnem poteku pričakovano, da se zgradi samo infrastruktura, na katero se potem priključi določen objekt. Če pa je “seznam želja investicij v infrastrukturo predolg, pa lahko to ogrozi celotno investicijo”, dodaja.

Pogodba pozno zaradi SŽ
Na vprašanje, zakaj so šele nedavno podpisali pogodbe z nagrajenci natečaja za postajo, odgovarja, da niso imeli tehničnih podatkov od SŽ za začetek projektiranja, zato niso mogli določiti niti velikosti postajne dvorane niti kakšne materiale naj uporabijo.

V SŽ odgovarjajo, da so do zdaj izpolnili vse zahteve iz pogodbe o skupnem vlaganju. Že lani bi naj tako poslali pogoje za projektiranje javnega dela Emonike. Odprto je ostalo le vprašanje lokacij podpornih stebrov za poglobitev železnice. Te bodo znane v dveh mesecih, ko bo končana študija, ki so jo naročili v Emoniki, plačali pa jo bodo oni in SŽ.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.