Kadar je gneča, v bežigrajskem zdravstvenem domu (ZD) praktično ni mogoče dobiti pediatrične ambulante, saj imajo telefonske številke po le eno linijo, nas je obvestil bralec.
Po številnih klicih na nenehno zasedeno številko – pri čemer se je želel pozanimati, kolikšna je gneča in ali je prihod glede na znake nujen – se je moral z bolnim enoletnim otrokom v ZD odpraviti osebno. "Tam pa sva čakala vsaj tri ure in s tako majhnim otrokom to ni preprosto," je bil ogorčen nad sistemom in pojasnil, da je tako skoraj vedno. "Tudi kadar potrebujemo le kakšne recepte za otroka ali nasvet, se moramo tja večinoma odpraviti osebno in čakati, s čimer po nepotrebnem krademo čas tudi zdravstvenim delavcem in drugim v čakalnici," je dodal.
Odzive glede nenehne zasedenosti linij smo dobili tudi od nekaterih pacientov, ki obiskujejo druge ZD po Ljubljani.
Ne gre zaradi financ
"Problem prevelike frekvence klicev v določene ambulante nam seveda ni tuj, vendar je treba razumeti tudi naše omejitve pri iskanju ustreznih rešitev v smislu kadrovskih okrepitev in pri finančnih sredstvih," so nam odgovorili iz ZD Ljubljana. O morebitni preureditvi telekomunikacijskega sistema, ki bi omogočal vsaj čakajoči klic (in tako ne bi bilo treba nenehno klicati), pa so dejali, da "aktualna finančna situacija tega ne omogoča".
"Po zdravi pameti ni prav"
"To gotovo ni sistematično prav, kar lahko rečem po zdravi kmečki pameti," pa je na vprašanje, ali gre v tem primeru za kršitev pravice do spoštovanja pacientovega časa, odgovorila zastopnica pacientovih pravic Olga Petrak. Dodala je, da je na primer v Celju ta sistem dobro urejen in da imajo zdravniki celo določen čas, ko lahko pacienti pridejo nenaročeni.