“V upravi Mestne občine Nova Gorica smo prejeli podpise občanov in pripombe v zvezi s Kenogom. Od vodstva družbe bomo zahtevali pojasnila na očitke. Ko jih bomo prejeli, se bomo odločili, ali bomo sprožili revizijo,” napovedujejo na novogoriški občini. Več kot 600 prebivalcev je nezadovoljnih s storitvami oziroma cenami ogrevanja, ki jim jih zaračunava to podjetje v občinski lasti. Menijo namreč, da so cene oderuške in neupravičene.
Tri četrt stroškov fiksnih
Razburja jih predvsem, ker naj bi fiksni stroški daljinskega ogrevanja dosegali več kot 70-odstotni delež. “Konkretno za naš stanovanjski blok je za prejšnjo ogrevalno sezono strošek porabljene energije znašal 12.228 evrov, fiksni stroški pa so bili 9.374 evrov,” nam je povedal eden od nezadovoljnih stanovalcev.
Pojasnila o fiksnih stroških so v prejšnjih dveh letih zahtevali občani iz posameznih blokov, vendar odgovorov na vprašanji, kaj ti stroški predstavljajo in kaj se z njimi pokriva, nikoli niso dobili, trdijo. Zato zahtevajo analizo postavke stroškov fiksnega ogrevanja in dokazilo upravičenosti obračunanega stroška. Ko so primerjali bilance Kenoga in nekaterih drugih podobnih podjetij v državi, so ugotovili močna odstopanja, zato zahtevajo tudi revizijo poslovanja podjetja. Premoženjsko stanje zaposlenih ni primerljivo z njihovimi dohodki, so še prepričani občani.
nak, tega se pa ne da...vsi stanovalci se morajo strinjati, da se odpovedo storitvam in podjetje, ki skrbi za ogrevanje, …
Kaj je zdaj to, ne da soglasja? Saj so oni odjemalci in morajo oni dati soglasje da jih ogrevajo! Ne …
problem je, da se storitvam Kenoga ne morejo odpovedati, ker jim ta mora dati soglasje za to!!!!!! in če zaprejo …