Bjørn Kjos, predsednik uprave tretjega največjega evropskega nizkocenovnika pojasnjuje, da bi njihova letala letela iz Edinburgha in Birminghama v Veliki Britaniji ter Bergna na Norveškem. Na drugi strani Atlantika pa bi pristajala na manjših ameriških letališčih, ki imajo malo mednarodnega prometa, kot se denimo Westchester County Airport v New Yorku, piše britanski Telegraph.
Ta poteza norveške družbe je le del njenih širših načrtov, da premeša štrene na trgu letalskih družb, kjer kraljujejo nacionalni prevozniki.
Na pot čez ocean brez postanka
Velika večina letalskih družb ponuja potnikom pot v ZDA s postanki, Norvežani pa načrtujejo vzpostaviti direktno linijo na drugo stran Atlantika.
Družba je pri Boeingu naročila sto letal 737 MAX, prvih pet naj bi jim dostavili leta 2017. Letala so opremljena za čezoceanski let, a so manjša od večine tistih, ki zdaj povezujejo Ameriko in Evropo in zato bolj primerna za manjša letališča, kot je tisto v Birminghamu. Prav tako so bolj učinkovita, ko gre za porabo goriva.
Norvežani sicer niso edina družba, ki si prizadeva vzpostaviti poceni lete prek Atlantika. Islandska družba Wow Air je denimo pred kratkim ponudila enosmerno vozovnico za med Parizom in Bostonom za 90 evrov. O poceni čezoceanskih poletih razmišljajo tudi pri Lufthansini hčerinski nizkocenovni družbi Eurowings.
dezurni@zurnal24.si
Za let v ZDA bi oni morali plačat meni in ne jaz njim. :) Če bi bilo govora o kakšni …
No, zdaj vsaj vemo, kolikšen bo strošek na enega begunca, ko jih bomo pošiljali v amriko. Glede na to, da …
. no ja , za enosmerno dam. bi šlo. / ampak ne glih v meriko...rajš kam drugam.