"Že 30 let uporabljam javni promet, vendar bom kmalu začela razmišljati o nakupu avtomobila. S tem do službe pridem v 20 ali 30 minutah, z javnim prevozom pa zjutraj potrebujem eno uro, popoldne pa uro in pol," pravi bralka z Brezovice, ki dela v Šentvidu.
Če gre zjutraj na vlak ob 6.20, pride v Ljubljano ob 6.30. Tam počaka na vlak za Kranj, ki ima odhod ob 6.47, in pride v Vižmarje ob 6.57. "Če ni zamude, kar je redko. Do službe imam še 12 minut hoje, kar pomeni, da zamudim," pravi. Še večjo težavo ima popoldne, če zamudi vlak ob 15.23. "Moti me, da do 16.42 ni nobenega vlaka, ki bi peljal proti Ljubljani. Če bi šla na tistega ob 16.42, bi morala čakati na zvezo proti Brezovici do 18.54, saj tistega ob 16.53 zamudim za minuto ali dve," pojasnjuje. Zato je pisala tudi Slovenskim železnicam (SŽ), kjer ji niso niti odgovorili: "Kaže, da jih potniki zanimamo le toliko, da plačamo za prevoz. Da bi malo priredili vozne rede zaposlenim in ne le šolarjem, pa ne."
Težava, ker je le en tir
Na SŽ pravijo, da bodo pritožbo bralke poskušali upoštevati, vendar decembra, ko pripravljajo spremembe voznih redov. Pri reševanju konkretnega primera je sicer več težav, pojasnjujejo, predvsem zaradi enotirne proge Ljubljana–Jesenice. Ta je v jutranji konici popolnoma zasedena z vlaki, ki vozijo iz Gorenjske proti Ljubljani, popoldne pa v obratni smeri. "Vozni redi so kar se da prilagojeni največjemu številu potnikov, ki jih je zjutraj v smeri proti Ljubljani neprimerljivo več kot v obratni smeri. V popoldanski konici pa enako velja v smeri proti Kranju," pojasnjuje Marko Tancar iz SŽ.
nc use vlake dat na elektriko pa komplet posodobit zeleznico in posod mora bit dvoterna smer
ma dj no pr ns iz kamnika do ljubljane je sam enoterna zeleznica ja fak ej in to ze u …
glejst jst sm v berlinu v nemciji in tm so usi vlaki za javni uporabo na elektriko nc dizlov kokr …