Na 13.000 kvadratnih metrih se tako predstavlja 542 podjetij iz 25 držav, organizatorji pa
pričakujejo več kot 30.000 obiskovalcev. Sejem sicer poteka pod skupnim motom Izberi svojo
smer! in združuje vse subjekte turizma v Sloveniji. Turizem in prosti čas ponuja pregled
turistične ponudbe ter možnosti spoznavanja Slovenije in sveta, Na Salonu plovil pa je
predstavljena ponudba manjših športnih in turističnih plovil, na Festivalu kamping in
karavaning, ki ga organizira As-press, pa je na ogled ponudba počitniških vozil in opreme za
kampiranje.
Brezplačen vstop
Skupni moto prireditve, za katero ni vstopnine, pomeni, da je mogoče najti ponudbo za
vsakega obiskovalca, za vsak žep, za krajši ali daljši čas, doma ali na tujem, v plovilu ali na
kolesih, v hotelu, zdravilišču ali v kampu, pravijo v Gospodarskem razstavišču. Sejem želi postati
tudi stičišče ponudbe in povpraševanja med zahodno in jugovzhodno Evropo.
Vse na enem mestu o turizmu
V Ljubljani se v nedeljo zaključi turistični sejem, ki združuje sejme Turizem in prosti čas, Salon plovil, Festival kamping in karavaning ter borzo ponudbe in povpraševanja poslovnega turizma.