Gasilci PGD Verd so objavili posnetek, kako se se prebijali na kraj prometne nesreče, ki se je na primorski avtocesti zgodila v torek.
Smo se v dveh letih kaj naučili?
Se še spomnite posnetka izpred dveh let, ko je moral gasilec PGD Dolnji Logatec teči pred tovornjakom, da je voznike opozarjal, naj se umaknejo? Če ju primerjate, smo se v tem času kaj naučili?
Kaj moramo storiti?
Ob zastoju na avtocesti je treba dosledno upoštevati pravila razvrščanja. S tem pomagamo poškodovanim in jim omogočimo hitrejšo odpravo posledic nesreč ter zmanjšanje čakalnih dob zastojev, opozarjajo na Darsu. Prav tako je ob zastoju na avtocesti nujno treba intervencijskim vozilom zagotoviti reševalni pas. Med kolonama vozil na prehitevalnem in voznem pasu mora biti dovolj prostora za intervencijska vozila z modro ali rumeno lučjo (reševalci, gasilci, policija, izvajalec rednega vzdrževanja, inšpekcijske službe, vlečna služba in druge).
In kako se moramo razvrstiti? Vozila na voznem pasu se morajo razvrstiti na desno stran do robne črte, vozila na prehitevalnem pasu pa na skrajno levo stran do robne črte. S takšno pravilno razvrstitvijo vozil, ki niso udeležena v prometni nesreči, omogočimo reševalnim vozilom hitrejši dostop do ponesrečencev in s tem povečamo možnost preživetja tudi do 40 odstotkov. Tudi posledice nesreč bodo hitreje odpravljene, prav tako zapore cest, še dodajajo z Darsa.
dezurni@zurnal24.si
Kje je policist na motorju? on bi lahko peljal naprej in delal prostor za gasilce.
Pa naredijo naj že enkrat avtomatsko RDS obveščanje ,ki bi ga oddajalo vozilo na nujni vožnji, pred sabo.Tako bi se …
Ne razumem ljudi,ki morajo imeti tudi v zastoju 10 m pred sabo prazen prostor.