"Že mogoče, da ima Radenska širšo ponudbo ustekleničene vode z okusom, je pa njihov nadzor nad njo očitno manjši. Še en dokaz, da se bolj splača piti
vodo iz pipe," je k fotografiji pripisala naša bralka, ki je plastenko s plesnijo našla na polici Mercatorjeve prodajalne na Celovški 91. "Plastenko sem odnesla eni od prodajalk, ki je rekla 'ojooj' in stvar odnesla stran," dodaja.
MercatorV primeru, ko gre za napako proizvajalca, stroške morebitnega odpoklica/umika nosi proizvajalec.
"Takoj smo začeli postopke interne kontrole in bomo pregledali vso zalogo omenjenega izdelka v naših prodajalnah, kontaktirali smo tudi proizvajalca, ki nosi odgovornost za vsebino izdelka, da pregleda sporne proizvode," je zatrdila Tanja Durin iz sektorja za odnose z javnostmi Mercator in dodala, da v podjetju sodelujejo samo s preverjenimi dobavitelji, ki zagotavljajo kakovost, varnost, označevanje in sledljivost izdelkov.
Upravi Mercatorja smo obenem sporočili, kje je bralka naletela na sporno plastenko. Izdelek bodo takoj umaknili s prodajnih polic.
Dovolj že "mikroskopska" poškodba
"Gre za proizvode, ki so polnjeni na aseptični liniji, kar pomeni, da so povsem brez konzervansov oziroma kemičnih dodatkov, ki bi stabilizirali proizvod v okviru mikrobiologije in posredno preprečevali rast mikroorganizmov. Prav zaradi tega so proizvodi toliko bolj občutljivi na kakršnekoli zunanje dejavnike," nam omenjeni pojav pojasni Martin Lah, direktor sektorja proizvodnje, tehnologije in investicij Radenska.
"Med transportom ali skladiščenjem lahko pride do kakšne poškodbe; dovolj je že mikropoškodba, ki očem ni vidna. Posledica je sekundarna kontaminacija, kar pomeni, da se lahko razvijejo določene zračne plesni. Poudariti je treba, da te plesni, ki sicer tvorijo toksine, zdravju niso škodljive," poudarja Lah.
Proizvodi, ki imajo konzervanse, zavirajo rast mikroorganizmov. Tudi če pride do poškodbe plastenke, je koncentracija konzervansov tolikšna, da ne pride do razvoja mikroorganizmov. "Steklenice so polnjene na liniji, ki je tehnološko dovršena. V primeru kakršnihkoli odstopanj se linija takoj ustavi. Napaka v samem tehnološkem postopku je tako izključena," še dodaja Lah.
Nadzor na policah obojestranski
Lah pojasnjuje, da imajo na terenu potnike, ki skrbijo, da so police napolnjene, vendar pa je nadzor nad izdelki obojestranski.